پیام عجیب ایران خودرو به مشتریان! تحویل خودرو در ازای انصراف از سود مشارکت و تاخیر!-از جانب ایران خودرو تکذیب شد

شرایط فروش اقساطی هایما S7 توربو اتوماتیک

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

(در پی انتشار این خبر از صبح امروز،گروه صنعتی ایران خودرو این محتوای رسانه ای را تکذیب کرد و پیام های ارسالی را اقدامی خودسر و بدون ارتباط با این شرکت اعلام نمود)

مدیران 777 مدیران 777

مختوای قدیمی خبر که از جانب ایران خودرو تکذیب شد

به تازگی برخی نمایندگی های ایران خودرو به مشتریان رانا، هایما S7، دانگ فنگ H30 کراس، پژو پارس بنزینی و دوگانه سوز اعلام کرده اند که اگر می خواهید خودرویتان را تحویل بگیرید، باید به صورت کتبی انصراف از دریافت سود مشارکت و تاخیر را اعلام نمایید!

با اعلام این خبر از جانب نمایندگی های این شرکت، موج جدید اعتراض مردم نسبت به نوع برخورد با مشتریان آغاز شده و از صبح امروز، تعداد قابل توجهی از مشتریان ایران خودرو این خبر را به پایگاه خبری اسب بخار مخابره کرده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این طرح شامل حال مشتریانی است که خودروها را با قیمت قطعی و برای تحویل در مهر و آبان ۹۷ ثبت نام کرده اند و می توانند با عدم دریافت سود مشارکت و تاخیر، خودروهایشان را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.
در حال حاضر مشتریان می گویند که اگر خودروهای ما حاضر است، چرا ایران خودرو می خواهد آن ها را با اعلام شرایط به نفع خود به دست ما برساند؟ همچنین از نگاه مشتریان بر اساس قرارداد صحبت های این خودرو خارج از عرف قانون به نظر می رسد و شاید بهتر باشد که پیش از بالا گرفتن بحث ها و حواشی، ایران خودرو در خصوص اقدام جدید نمایندگی هایش توضیحاتی را اعلام کند. به هر حال محاسبه ی سود مشارکت و تاخیر از حقوق مشتریان است و مخصوصا وقتی خودروها حاضر است، شاید این نوع اطلاع رسانی از جانب ایران خودرو بیشتر جنبه ی بهانه تراشیدن را داشته باشد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.