نیسان میکرا 2021 معرفی شد + تصاویر

نیسان میکرا 2021

کمپانی «نیسان» به تازگی فیس لیفت جدید مدل «میکرا» یا همان «مایکرا» را معرفی کرده که مهمترین تغییر، عرضه تریم N دیزاین در این خودرو است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، از سال ۲۰۱۶ که نسل پنجم میکرا به بازار آمد، نیسان دائماً این خودرو را ارتقا داده است. در این سال ها نیسان پیشرانه و سطح فناوری این خودرو را ارتقا داده و حالا نوبت به آن رسیده که فیس لیفت این خودرو به میدان بیاید. اگرچه فیس لیفت ارائه شده برای میکرا نسبت به مدل فعلی چندان متفاوت بنظر نمی رسد، اما آن چه این فیس لیفت را جذاب می کند ارائه نسخه های N دیزاین و N اسپرت برای میکرا است که ظاهر اسپرت و جوان پسند تر دارند.

نیسان میکرا 2021

در مورد نسخه N دیزاین، طراحی خارجی بسته به سلیقه مشتری می تواند با رنگ های مشکی و کروم، بصورت استاندارد شخصی سازی شود. در این نسخه رینگ های ۱۵ اینچی جدید و دو رنگ را داریم که چهره اسپرت میکرا ۲۰۲۱ را تکمیل می کند. در داخل روکش صندلی ها به صورت دو رنگ با رنگ های مشکی و خاکستری طراحی شده اند و رودری ها و در قسمت داشبورد، روکش چرم مصنوعی دیده می شود. البته امکان سفارش تریم مشکی نارنجی هم فراهم است که اسپرت تر به نظر می رسد.

حتماً بخوانید: استراتژی عجیب اما جالب نیسان برای فروش روگ

در نسخه N اسپرت نیسان میکرا ۲۰۲۱ آرایه های مشکی رنگ را در طراحی بدنه داریم و رینگ ۱۷ اینچی مشکی رنگ، این نسخه را از نسخه N دیزاین متمایز می کند. در این نسخه بصورت استاندارد چراغ های جلو و مه شکن تمام ال ای دی را داریم. در داخل کابین زمینه رنگ مشکی را با جیر آلکانترا دیده می شود و طراحی ارگونومیک صندلی ها طوری انجام شده تا رانندگی راحتی را در سفر های طولانی با این خودرو داشته باشید.

در نیسان میکرا جدید امکانات و آپشن هایی مثل دوربین ۳۶۰ درجه، تشخیص اجسام متحرک، رادار نقطه کور و سیستم صوتی Bose را به صورت استاندارد ارائه می شود. در کنار امکانات ذکر شده جدید ترین سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان و سیستم رهیاب ماهواره ای جدید با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اتو اندروید و سیری با قابلیت تشخیص صدا، به صورت آپشن قابل سفارش هستند. از تریم Visia به بالا سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، نور بالای اتوماتیک، تابلو خوان، ترمز هوشمند اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده و… را به صورت استاندارد خواهیم داشت.

نیسان میکرا ۲۰۲۱ مجهز به پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ است که حالا در مدل جدید استاندارد یورو ۶ را دارد و علاوه بر بالا آمدن بازدهی در این پیشرانه، سطح آلایندگی کاهش یافته است. تغییرات در تنظیمات این پیشرانه باعث شده تا عملکرد بهتری را در این هاچ بک ژاپنی داشته باشیم و نیاز به تغییر دنده کمتر شود. با در نظر گیری اینکه میکرا یک هاچ بک کوچک و شهری است، بنظر می رسد تمام تنظیمات جدید کمپانی نیسان در جهت مدیریت مصرف سوخت و بهبود عملکرد انجام شده است.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

نیسان میکرا ۲۰۲۱ چه مشخصات فنی دارد؟

میکرا ۲۰۲۱ مجهز به پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ است که حالا در مدل جدید استاندارد یورو ۶ را دارد و علاوه بر بالا آمدن بازدهی، سطح آلایندگی کاهش یافته است. تغییرات در تنظیمات این پیشرانه باعث شده تا عملکرد بهتری را میکرا جدید داشته باشیم و نیاز به تغییر دنده کمتر شود. با در نظر گیری اینکه میکرا یک هاچ بک کوچک و شهری است بنظر می رسد تمام تنظیمات جدید کمپانی نیسان در جهت مدیریت مصرف سوخت و بهبود عملکرد انجام شده است.

نیسان میکرا ۲۰۲۱ چه امکانات و آپشن هایی دارد؟

در نیسان میکرا جدید امکانات و آپشن هایی مثل دوربین ۳۶۰ درجه، تشخیص اجسام متحرک، رادار نقطه کور و سیستم صوتی Bose را به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شود. در کنار امکانات ذکر شده جدید ترین سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان و سیستم رهیاب ماهواره ای جدید با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اتو اندروید و سیری با قابلیت تشخیص صدا، به صورت آپشن قابل سفارش هستند.

مهمترین تغییر در نسخه فیس لیفت میکرا ۲۰۲۱ چیست؟

مهم ترین تغییر در میکرا جدید عرضه نسخه های جذاب N دیزاین و N اسپرت برای این خودرو است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.