مرحله ی جدید پیش فروش بیسو T3 و T5 – اسفند ۹۷


شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده ی تولید و مونتاژ ” بیسو ” در ایران، به تازگی مرحله ی فروش اینترنتی محصولات خود را برای تحویل در مهر ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، مشتریان بیسو T3 می بایست نود میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنند و این عدد برای مشتریان بیسو T5 صد و بیست و پنج میلیون تومان اعلام شده است.
در ماه های گذشته شرکت سیف خودرو پیش فروش های مختلفی را برای محصولات بیسو اعلام کرده و قرار است که از تابستان ۱۳۹۸، T3 و T5 را به دست مشتریان برساند. در حال حاضر تولید خودروهای بیسو در کارخانه ی مرتب خودرو آغاز شده و قطعات CKD این خودروها نیز به کشور رسیده اند. شنیده ها حاکی از آن است که در صورت وجود ثبات اقتصادی در کشور و عدم تغییر تعرفه های واردات قطعات منفصله، بیسو T3 قیمتی در محدوده ی ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان را خواهد داشت و بیسو T5 هم با بهایی حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش سیف خودرو و بیسو می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با محصولات سیف خودرو می توانید با کلیک بر روی لینک ها، ویدیوی تست و بررسی بیسو T3، ویدیوی معرفی بیسو T5 و ویدیوی تست شتاب بیسو T3 را تماشا نمایید.

فاز دوم پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو آغاز می شود
پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.