فروش موقت خودروهای نیسان از جانب جهان نوین آریا

فروش موقت خودروهای نیسان از جانب جهان نوین آریا
شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان های وارداتی در کشور، به تازگی بدون سر و صدا طرحی را به عنوان « فروش موقت » بر روی وبسایت خود قرار داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

وقتی که به سایت جهان نوین آریا می روید و وارد بخش فروش و لیست قیمت می شوید، پیامی برای شما در صفحه ظاهر می شود که شما را به آدرس www.jna-nissan.com/purchasereq راهنمایی می کند. با ورود به این صفحه و تکمیل نمودن فرم اطلاعات، می توانید درخواست خرید نیسان جوک اسکای پک و نیسان جوک اسپرت را ثبت نمایید. طبق اطلاعیه ای که در این بخش وجود دارد، کارشناسان فروش شرکت جهان نوین آریا در صورت موجود بودن و امکان تخصیص خودرو، طی ۲۴ ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت تا برای مراجعه و ثبت نام خودرو شما را راهنمایی کنند.
در این صفحه به شما حق انتخاب ۴ رنگ را برای نیسان جوک می دهند و از طرفی در ابتدا مشخص نیست که خودروها با چه مدلی تحویل داده خواهند شد. همچنین در بخشی از این صفحه نوشته شده که تکمیل فرم به معنی ثبت نام قطعی نیست. حال در اینجا سوال پیش می آید که چرا جهان نوین آریا قیمت تمام شده ی خودروها را اعلام نمی کند؟
در هفته های گذشته، تصاویری از گمرک شهید باهنر بندرعباس به دست ما رسید که این شرکت تعداد قابل توجهی از نیسان های مختلف را از گمرک جنوب ترخیص کرده است. برای همین احتمال داده می شود که خودروهای موجود در فروش موقت جز آن دسته باشند.
شاید بهتر باشد که مدیران شرکت جهان نوین آریا در خصوص این اقدام خود صحبت هایی را جهت شفاف سازی اعلام کنند و حداقل بدانیم که این خودروها با چه قیمتی به دست مشتریان می رسد؟ وجود برخی ابهامات باعث شده تا برخی بگویند که جهان نوین آریا قصد دارد تا این خودروها را با قیمت روز بازار به دست مشتریان برساند و از حاشیه سود دلالان به نفع خود استفاده کند.
فروش موقت خودروهای نیسان از جانب جهان نوین آریا


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.