حواله های سایپا آریو دنده ای قیمت گذاری شد!

فروش نسخه ی جدید سایپا آریو از فردا
روز گذشته شرکت سایپا، آریو دنده ای را به صورت رسمی و عمومی با شرایط فروش فوری در اختیار مشتریان قرار داد. این شرکت قیمت ۹۵ میلیون تومان را برای نسخه ی دنده ای آریو به صورت تحویل فوری اعلام کرده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال بعد از یک روز از فروش فوری این خودرو، شاهد هستیم که گویا دوباره بخشی از مشتریان فروش های فوری خودروسازان دلالان و واسطه ها بوده اند و می خواهند حتی از فروش حواله ی تحویل فوری آریو دنده ای هم سود ببرند.
بر اساس آگهی های منتشر شده در فضای مجازی، برخی دلالان سود بیش از ۱۰ میلیون تومان را برای سایپا آریو دنده ای در نظر گرفته اند و حواله ی این خودرو را با قیمتی در محدوده ی ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته اند. در حال حاضر تعداد بسیار محدودی آریو دنده ای در بازار وجود دارد و با توجه به سلیقه ی بازار ایران، اکثر مشتریان این خودرو، نمونه ی اتوماتیک آن را می پسندند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که با آغاز عرضه رسمی آریو دنده ای، آیا بازار خودروی کشور استقبال خوبی را از آن می کند یا خیر؟
به گفته ی اکثر کارشناسان خودرویی، یکی از دلایل عدم موفقیت کافی زوتی آریو در بازار ایران، حذف امکاناتی است که به واسطه ی سایپا برای این سدان چینی مونتاژی اتفاق افتاده است. نمونه های وارداتی این خودرو و همچنین مدل های بازار کشورهای دیگر S300 یا همان Z300 به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوا، مانیتور، دوربین عقب، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز هستند. همچنین اگر سایپا نسخه ی فیس لیفت Z300 که مربوط به سال ۲۰۱۷ است را به بازار ایران می آورد، قطعا می شد تا موفقیت های بیشتری را برای این سدان چینی مونتاژی پیش بینی کرد.
سایپا آریو به پیشرانه ی ۱٫۶ لیتری ۱۱۲ اسب بخار و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در نمونه ی اتوماتیک، یک جعبه دنده ی ۴ سرعته و در نمونه ی دنده دستی، یک جعبه دنده ی ۵ سرعته توان خود را به چرخ های جلوی آن منتقل می کند.

لازم به ذکر است که روز گذشته، شرکت سایپا آریو دنده ای را با قیمت ۹۵ میلیون تومان بر مبنای فروش فوری در اختیار مشتریان گذاشته و در اصل این خودرو نرخ مصوب ۸۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان را دارد.


آلبوم تصاویر زوتی Z300 فیس لیفت ۲۰۱۷ و فول آپشن:


آلبوم تصاویر سایپا آریو:

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.