تصاویر نیسان ناوارا پیش از معرفی در فضای مجازی لو رفت!

نیسان ناوارا 2021

به تازگی تصاویری از نسل جدید «نیسان ناوارا»، که در برخی کشورها با نام «فرانتیر» شناخته می شود، در فضای مجازی منتشر شده که جزییات طراحی این خودرو را در اختیار ما قرار می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به نسخه فرانتیر است که بر مبنای ناوارا در کشورهای آمریکای جنوبی به فروش می رسد. البته از آن جایی که فرانتیر نام دیگر ناوارا در بازارهای مختلف است می توان نتیجه گرفت که ناوارای معروف در آمریکا همین ویژگی های طراحی را خواهد داشت. تصاویر منتشرشده از ناوارا مختص به نسخه های LE 4×4 و Pro-4X است که مدل Pro-4X مخصوص آفرود طراحی شده است.

حتماً بخوانید: معرفی مگنایت، کراس اوور کوچک و جدید نیسان

با بررسی تصاویر منتشرشده می بینیم که طراحی چراغ های جلو به کلی تغییر کرده است و چراغ ها باریک تر شده اند. چراغ های روز به صورت دوگانه در بالا و پایین کاسه چراغ طرح L را دارند. در تصاویر نمونه ای که با رنگ سفید می بینیم جلوپنجره و سپر بزرگ تری دارد و حاشیه جلوپنجره با نواری کرومی پوشیده شده است. چراغ های عقب بازطراحی شده اند و گرافیک جدیدی را در این چراغ ها می بینیم. در مجموع، با تغییرات ایجادشده می توان گفت که نسل جدید ناوارا از نظر طراحی مدرن تر شده و ارتقا را می توان در خطوط طراحی دید. نمونه دوم به خصوص بر مبنای آفرود طراحی شده و سپر، جلوپنجره، رینگ و لاستیک های متفاوت را در آن می بینیم.

نیسان ناوارا 2021

در بازارهای آمریکا و کانادا، نیسان ناوارا با همان موتور ۳.۸ لیتری V6 تولید می شود که در مدل ۲۰۲۰ ناوارا هم دیده می شد. پیشرانه ای که توان تولید حداکثر ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل خواهد شد. احتمالاً در دیگر بازارها نیسان فرانتیر با پیشرانه ۲.۳ لیتری دیزل به فروش خواهد رسید.

شاید کمی گیج کننده باشد که ناوارا دقیقاً در هر بازار با چه مشخصات و مدلی به فروش می رسد. در واقع، نمونه ای که در این تصاویر می بینید مربوط به ناوارا NP300 است که در کشورهایی مثل مکزیک، برزیل و آرژانتین به فروش می رسد. مدل دیگر ناوارا که در آمریکا و مکزیک عرضه می شود بر مبنای پلتفرم قدیمی ناوارا با نام F-Alpha عرضه خواهد شد. تصویر جاسوسی مربوط به ناوارای بازار آمریکا را می توانید در بالا ببینید. از آن جایی که فرانتیر و ناوارا در واقع هر دو یک مدل هستند که تغییراتی را در هر بازار دارند، احتمال آن می رود نسخه مربوط به بازار آمریکا هم طراحی مشابه با تصاویر لورفته را داشته باشد.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.