تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز کلاس S جدید

تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز کلاس S جدید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به تازگی برخی رسانه های تخصصی خودرو در جهان، تصاویر جاسوسی از ” مرسدس بنز ” کلاس S جدید منتشر کرده اند. آن طور که مشخص است، مرسدس بنز آلمان اکنون قصد ندارد کسی از جزییات ظاهری این خودرو با خبر شود و برای همین استتار شدیدی را روی بدنه این خودرو اعمال نموده است.

مدیران 777 مدیران 777

بسیاری معتقدند که این خودروساز آلمانی قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نسخه جدید لوکس ترین سدان خود را به بازار جهانی معرفی نماید. مرسدس بنز سری W222 که همچنان به عنوان یکی از شاهکارهای این نشان آلمانی شناخته می شود، با مدل ۲۰۱۴ به بازار جهانی عرضه شده و بسیاری می گویند مرسدس بنز، تولید این خودرو را حداقل تا سال ۲۰۲۰ ادامه می دهند. همچنین برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که با توجه به هزینه های مهندسی و طراحی کلاس S، بعید است مرسدس بنز این اتاق را پس از ۶ سال از رده خارج کند و حداقل ۷ یا ۸ سال تولید آن را ادامه خواهد داد. از نظر این افراد تصاویر موجود خودروی استتار شده مربوط به مرسدس بنز کلاس S سری W222 است که قرار است به زودی با تغییرهای فیس لیفت ظاهری و فنی به بازار عرضه شود.

تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز کلاس S جدید

اما گروهی دیگر از کارشناسان می گویند این استتار شدید برای یک خودروی در حال تست از سوی مرسدس بنز، تنها برای اتاق های جدید اتفاق می افتد و برای یک فیس لیفت نیاز نیست تمام قسمت های بدنه پوشانده شود. همان طور که در تصاویر می بینید، تنها جای دستگیره درها استتار نشده و تمام جزییات حتا چراغ ها به شکل کامل با برچسب های متعدد پوشیده شده است.

با این که الگوی درهای جلو و عقب خودروی حاضر در تصویر، مشابه اتاق W222 است، اما از نگاه بسیاری فاصله محوری این خودرو کمی بیش تر از نسل کنونی مرسدس بنز کلاس S است. اما اگر بخواهیم به نظر هر دو گروه کارشناسان احترام بگذاریم، باید بگوییم به زودی قرار است با نسخه ای جدید از مرسدس بنز کلاس S رو به رو شویم. حال چه این خودرو در قالب نسل W222 عرضه شود و چه قرار باشد اتاق جدیدی از این خودروی لوکس معرفی گردد.
آن طور که مشخص است طراحی سپرها، خطوط روی کاپوت، درها و گل گیرها تغییر کرده و الگوی چراغ ها قطعه های متفاوت از نمونه های کنونی مرسدس بنز کلاس S است. اما باید دقت کنیم که در آینده قرار نیست با مدلی رادیکال و سنت شکن از مرسدس بنز رو به رو باشیم و گویا سبک جدید طراحی این کمپانی همچنان ادامه دار خواهد بود.

تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز کلاس S جدید

با توجه به فن آوری های جدیدی که مرسدس بنز آلمان در نمونه های مفهومی خود معرفی کرده است، بسیاری احتمال می دهند در سال ۲۰۲۰، نسخه جدید کلاس S به امکاناتی مانند فن آوری دیجیتال چراغ ها، دستگیره های جدید با قابلیت تشخیص اثر انگشت، سامانه های خودکار سطح ۳ و ۴ اتونوموس ها و خودروهای خودران، سیستم جدید کنترل یکپارچه خودرو و… مجهز است.

با این صحبت ها می توان گفت ” دایملر ” آلمان تا دو سال دیگر، همچنان در مورد برترین خودروی لوکس جهان، حرف آخر را خواهد زد. با رونمایی نسل های جدید از رقیب های مرسدس بنز کلاس S، بسیاری معتقد بودند شاهکار ستاره آلمانی کمی به حاشیه رفته و دیگر در کانون توجه علاقه مندان به فن آوری های جدید خودرو قرار ندارد.

به هر حال اگر این خودروی نسل جدید کلاس S باشد یا تنها نمونه ای به روز شده از اتاق W222 باشد، باید مدتی صبر کنیم تا اطلاعات جدیدتری به دست مان برسد و ببینیم مهندسان آلمانی مرسدس بنز چه برنامه ای برای لوکس سواران و ثروتمندان دنیا دارند؟
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.