تصاویر اولیه نسل جدید «چری تیگو ۷» منتشر شد + تصاویر

چری تیگو 7 جدید
به تازگی برخی رسانه های چینی تصاویر جاسوسی چری تیگو ۷ جدید را منتشر کرده اند. نسل دوم این کراس اوور چینی قرار است تا به زودی برای عرضه در بازار چین آماده شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس تصاویر موجود مشخص است که کمپانی چری چین، سبک جدید طراحی هایش را برای نسل جدید تیگو ۷ در نظر گرفته است. با وجود اینکه عمر نسل اول چری تیگو ۷ آنچنان زیاد نیست و همچنان طراحی آن قابل قبول است، اما گویا سیاست کمپانی چری بر این بوده که سبک مشخص و یکسانی را در تمام محصولات جدیدش داشته باشد و برای همین، تیگو ۷ را با جلوه ای جدید طراحی نموده است.
رسانه های چینی مدعی هستند که در هفته های آتی، کمپانی چری از این کراس اوور تک دیفرانسیل رونمایی خواهد کرد و فعلا نسل دوم تیگو ۷ نیز جایگزین نسل اول آن در بازار چین می شود. با توجه به سیاست های کمپانی چری، می توان احتمال داد که حتی عرضه نسل جدید تیگو ۷، یکسال دیرتر از سایر بازارهای هدف نیز انجام شود.
چری تیگو 7 جدید
تا به این لحظه تصاویری از کابین چری تیگو ۷ نسل جدید منتشر نشده است. اما قطعا می توان گفت که سبک طراحی داخلی این محصول چری مشابه به تیگو ۸ خواهد بود. همچنین در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، می توان توقع داشت که تیگو ۷ جدید به مراتب بالاتر از نمونه فعلی ظاهر شود.
اطلاعات اولیه خبر از این می دهند که همچنان امکان سفارش پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ تا ۱۵۶ اسب بخار برای نسل جدید تیگو ۷ هم وجود خواهد داشت. اما گویا قرار است تا پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر SQRF4J16 هم برای چری تیگو ۷ جدید معرفی شود که مراتب می تواند شتاب و قدرت خوبی را در این کراس اوور چینی ایجاد نماید. هنوز مشخص نیست که کمپانی چری چه نوع سیستم انتقال قدرتی را برای این کراس اوور در نظر گرفته است. اما می توان احتمال داد که تیگو ۷ جدید هم با جعبه دنده دو کلاچه و سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو معرفی خواهد شد.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Chinapev

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.