تاریخ برگزاری نمایشگاه خودروی تهران تغییر کرد


با توجه به اینکه برگزاری سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران هم زمان با نمایشگاه قطعات بود، تصمیم بر آن شده که تاریخ برگزاری این نمایشگاه تغییر کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق اطلاعیه قبلی برگزار کننده نمایشگاه خودروی تهران، قرار بود تا سومین دوره از این گردهمایی اواخر آبان ماه در شهر آفتاب برگزار شود. اما با توجه به تغییرات پیش آمده، نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۷ قرار است از ۲۶ تا ۳۰ آذر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو باشد.
با توجه به تحریم های جدید و مشکلات اقتصادی، بدیهی است که واردکنندگان خودرو نمی توانند حضور فعالی را در این نمایشگاه داشته باشند. اما آن طور که از گوشه و کنار خبر می رسد، برخی برندهای چینی و غیر چینی، به صورت مستقیم از طرف کمپانی مادر مانند سال گذشته به نمایگاه خودروی تهران می آیند. همچنین حضور برخی خودروسازان داخلی در این نمایشگاه قطعی شده و تا به این لحظه احتمال رونمایی از ۵ محصول جدید در مهمترین رویداد خودرویی کشور وجود دارد.

در حال حاضر، همچنان مراحل ثبت نام و مذاکره برای حضور در سومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی تهران در حال انجام است و اکثر خودروسازان در صورت مساعد شدن شرایط تولید و فروش، تمایل خود را برای حضور قوی در این گردهمایی بزرگ اعلام کرده اند. سال گذشته دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران توانست حضور برندهای خارجی را به صورت مستقیم ببیند. به نمایش گذاشتن خودروهای کانسپت، فرمول۱، دستاوردهای جدید صنعت خودرو و… توانست تا بیشترین بازدید از سبک نمایشگاه ها را به نام نمایشگاه بین المللی خودروی تهران ۱۳۹۶ ثبت کند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در هفته های آینده کدام شرکت ها برای حضور در نمایشگاه خودروی آذر ماه اعلام آمادگی می کنند و قرار است چه محصولاتی را با خود به این رویداد خودرویی بیاورند؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.