«بیسو T5» با سه ماه تاخیر به دست مشتریان می رسد

برنامه ی فروش "بیسو" از جانب سیف خودرو اعلام شد
با فرا رسیدن موعد تحویل «بیسو T5» شاهد هستیم که هنوز خبری از ارسال دعوتنامه های این خودرو از جانب «سیف خودرو» نیست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با پیگیری مشتریان سیف خودرو و ارتباط آن ها با پایگاه خبری «اسب بخار» مشخص شد که گویا تحویل بیسو T5 با حدود ۳ ماه تاخیر انجام می شود. این میزان تاخیر از سوی نمایندگی های این شرکت به حواله داران بیسو T5 اعلام شده است. در چند وقت اخیر شرکت سیف خودرو تحویل بیسو T3 را آغاز کرده و در حال حاضر نمونه های پلاک ملی آن در جاده های کشور تردد دارند. تحویل T3 در شرایط به نسبت مساعدی اتفاق افتاد و خبری از تاخیرهای بلندمدت و شکایت مشتریان به دست رسانه ها نرسید. اما در مورد T5 گویا سیف خودرو هم به مشکلات مشابه به سایر خودروسازان برخورده و در تامین به موقع قطعات با چالش هایی همراه شده است. تحریم حمل و نقل، صنعت خودرو و عدم امکان جابجایی ارز جز مشکلات اصلی خودروسازان به حساب می آید که باعث شده تا امروز خودروهایی چون بی وای دی S7، چانگان CS35، هاوال H2، بسترن B30، محصول برلیانس، آریو، کوپا T210، بیسو T5 و… در زمان مقرر به دست ثبت نام کنندگان نرسند.


آن طور که برخی نمایندگی های سیف خودرو اعلام می کنند، در حال حاضر تنها تولید و مونتاژ بیسو T3 در دو تیپ در کارخانه «مرتب خودرو» تهران انجام می شود و فعلا تولید آزمایشی T5 نیز آغاز نشده است. برخی فعالان بازار و صنعت خودرو معتقد هستند که در صورت عدم تامین قطعات SKD در زمان مناسب، بیسو T3 هم با مشکل تاخیر در تحویل مواجه خواهد شد. اما بر اساس صحبت های انجام شده میان مشتریان و نمایندگان سیف خودرو، در حال حاضر مشکل خاصی برای پاسخ به تعهدات بیسو T3 وجود ندارد و تحویل T5 هم به احتمال زیاد با سه ماه تاخیر از اواسط پاییز ۹۸ آغاز خواهد شد.
شرکت سیف خودرو برنامه داشت تا در سال ۱۳۹۸ در کنار تولید T3 و T5، کراس اووری دیگر از بیسو را با نام T7 وارد خط تولید خود کند. بیسو T5 یک کراس اوور ۷ نفره با سبک طراحی ترکیبی شاسی بلند و ون خانوادگی است و پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ تا ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر بر روی آن نصب شده است. جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک وظیفه دارد تا توان پیشرانه را به چرخ های جلوی T5 برساند. این کراس اوور چینی به امکاناتی نظیر ۷ صندلی، سقف پانارومیک، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی و نقطه کور، ثبت وقایع رانندگی، استارت دکمه ای، صندلی های جلو برقی، سیستم تهویه دوکاناله اتوماتیک، تهویه مستقل ردیف سوم، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سنسور نور و باران، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، درب صندوق برقی و… مجهز است.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی با محصولات این نشان چینی، ویدیوی تست و بررسی بیسو T3 و ویدیوی معرفی بیسو T5 را با کلیک بر روی لینک ها تماشا نمایید.


آلبوم تصاویر بیسو T5:

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.