با نسخه ی فول آپشن ” سایپا آریو ” آشنا شوید + تصاویر

با نسخه ی فول آپشن " سایپا آریو " آشنا شوید + تصاویر
شرکت سایپا پیش از این که آریو را به مرحله ی تولید داخل برساند، مدتی این سدان چینی را به صورت وارداتی و با نام زوتی S300 یا زوتی Z300 به بازار کشور آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بعد از آن، این خودروی سدان چینی توانست با نسخه ی پایه ی خود به خط تولید سایپا راه پیدا کند. خودرویی که می توانست در نمونه های تکمیلتر جایگاه به مراتب بهتری را نسبت به وضعیت فعلی خود در بازار ایران داشته باشد.
چند روز پیش، با آغاز کمپین نوروز ۹۸ سایپا، خودروهایی برای بازرسی از وضعیت امدادرسانی به رژه ی سایپا آمده بودند و در میان آن ها، یک دستگاه آریو فول آپشن یا همان زوتی S300 و Z300 وارداتی حضور داشت. با نگاهی به این خودروی چینی مشخص است، آریو می تواند در کنار یک محصول اقتصادی با امکانات رقابتی و تا حدی بالاتر از برخی رقبای چینی در بازار کشور حضور داشته باشد.
این خودرو به پیشرانه ی ۱٫۶ لیتری ۱۱۲ اسب بخار با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر مجهز است و توان آن نیز از طریق جعبه دنده ی ۴ سرعته ی اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
سایپا آریو فول آپشن می تواند در کنار ترمزهای ABS، EBD و ترمز اضطراری به ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای مجهز باشد و به جای سیستم تهویه ی دستی، سیستم تهویه اتوماتیک تک کاناله در آن نصب گردد. سانروف، مانیتور، تریم داخلی چرم مصنوعی، دوربین و سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفر، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکاناتی است که سایپا آریو فول آپشن و یا زوتی Z300 و S300 به آن مجهز است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.