با دناهای جدید آشنا شوید! + تصاویر

با دناهای جدید آشنا شوید! + تصاویر
چند وقتی است که ایران خودرو طی اطلاعیه هایی به مشتریان خود، عدم امکان تحویل دنا را با امکانات قبلی اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حال شاهد هستیم که در روزهای گذشته حضور دنای معمولی با امکانات جدید فراگیر شده و از این پس باید مشتریان این خودرو ملی، مالکیت دنا را با چنین امکاناتی تجربه کنند.
بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، از این پس دنا با کد کلاس ۷۰۱۱۲ تولید می شود و به جای داشتن رینگ آلیاژی آلومینیومی به رینگ فولادی و قالپاق مجهز است. همچنین کروز کنترل این خودرو نیز حذف شده و جای خالی آن با یک پلاستیک مشکی رنگ روی سمت راست فرمان وجود دارد. روز گذشته برخی کاربران فضای مجازی و همچنین تعدادی از مخاطبان اسب بخار، تصاویری را برای این پایگاه خبری ارسال نمودند و از سویی برخی صفحات فعال در شبکه های اجتماعی نیز، به تغییرات امکانات دنا پرداختند. بر اساس این تصاویر مشخص است که به راحتی می تواند دناهای جدید را به خاطر داشتن قالپاق نسبت به نمونه های قبلی تشخیص داد و از سویی نبود کروز کنترل نکته ای که به راحتی قابل تشخیص است.
در روزهای ابتدایی عرضه ی دنا به بازار ایران، بسیاری حضور کروز کنترل را بر روی یک خودروی دنده ای آن هم در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ آنچنان منطقی نمی دانستند. اما شاهد بودیم که کروز کنترل به عنوان یکی از دارایی ها و ویژگی های مهم دنا به حساب آمد و این خودروی ملی توانست با داشتن امکانات رفاهی به نسبت کامل، طیف گسترده ای از مشتریان خودروهای اقتصادی ارزان را به سمت خود بکشاند. با وجود اینکه همچنان مانیتور، سنسور دنده عقب، بلوتوث، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی های جلو برقی و… بر روی دنای معمولی وجود دارد، اما در روزهای گذشته حذف کروز کنترل و رینگ آلیاژی آلومینیومی از روی این خودرو حواشی زیادی را در پی داشته است.


پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.