انتشار تصاویر جاسوسی از کراس اوور جدید هاوال

انتشار تصاویر جاسوسی از کراس اوور جدید هاوال

به تازگی تصاویری جاسوسی در رسانه های چینی منتشر شده که گویا مربوط به کراس اوور جدید «هاوال» است. به نظر می رسد این خودرو نسخه تولیدی کانسپت «هاوال H» باشد.

مدیران 777 مدیران 777

«گریت وال» نخستین بار کانسپت هاوال H را در هند رونمایی کرد و این کانسپت نشانگر سبک جدید و مدرن طراحی های این نشان در خودروهای آینده آن بود. حالا تصاویری جاسوسی از کراس اوور جدید هاوال با نام H در رسانه های چینی منتشر شده که از نظر طراحی با کانسپتی که در هند رونمایی شده بود تفاوت های بسیار دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
انتشار تصاویر جاسوسی از کراس اوور جدید هاوال

البته تصاویر منتشرشده از این خودرو جزییات زیادی از طراحی آن به ما نمی دهد، چراکه تمام بدنه آن به خوبی با پوشش استتاری پوشانده شده است. اما آن چه در همین تصاویر پیداست آن است که نمونه مورد تست از نظر طراحی کاملاً با کانسپتی که رونمایی شده بود متفاوت است. برای مثال، در جلوپنجره طرح شش ضلعی را می بینیم که در دیگر محصولات جدید هاوال هم دیده می شود اما این طرح در کانسپتی که در هند رونمایی شده بود، شکل دیگری داشت. نه تنها در طراحی کلی جلوپنجره تفاوت دیده می شود بلکه در جزییات هم این دو مدل بسیار متفاوت اند. در نسخه عکس برداری شده خطوط موازی و افقی طرح داخلی جلوپنجره را تشکیل داده اند، در حالی که این طرح در کانسپت هاوال H دیده نمی شد.

حتماً بخوانید: گریت وال از نسل جدید هاوال H6 پرده برداشت

در طراحی نمای کناری و عقب شباهت ها به کانسپت بیش تر می شود. خطوط کناری در این خودرو سبک کانسپت هاوال H را دنبال می کند و طراحی پنجره ها هم همان شکل را دارند. در قسمت چراغ های عقب از چراغ جایگزین استفاده شده و نمی توان تشخیص داد که چراغ های عقب چه طراحی‌ای را دارند. هنوز مشخص نیست که این مدل در تولید انبوه چه نامی خواهد داشت اما انتظار می رود یک مدل جدید از سری H گریت وال به این مدل اختصاص یابد.

گریت وال در تولیدات خود سری های مختلف پیکاپ، شاسی بلندهای هاوال و برند لوکس”WEY” را دارد. همچنین مدل های الکتریکی “ORA” زیرمجموعه گریت وال هستند. مهم ترین نشان تولیدی گریت وال، هاوال است که با سری های F، M و H در بازار عرضه می شود. مدل های سری H هاوال پا به بازار ایران هم گذاشتند؛ گروه بهمن هاوال H2 را به صورت محدود مونتاژ کرد و هاوال H9 هم به صورت وارداتی و در تعداد بسیار اندک به ایران آمد، اما به دلیل تحریم ها شرایط برای ادامه حضور این برند در ایران تغییر کرد و هاوال از ایران رفت.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.