اعلام قیمت جدید هایما S7 توربو و کاهش قیمت دو محصول دیگر از جانب ایران خودرو!


گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته شرایط فروش فوری هایما S7 توربو، پژو پارس اتوماتیک و وانت آریسان را اعلام کرد. طبق این بخشنامه مشتریان می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز نسبت به خرید این خودروها از طریق سایت ایران خودرو اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اما مسئله ای که در این بخشنامه حاشیه ساز شده است، قیمت جدید هایما S7 توربو است که حدود ۹۰ میلیون تومان نسبت به گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است. در بخشنامه ی جدید ایران خودرو بهای رسمی این کراس اوور پرفروش ۱۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. با اعلام قیمت جدید هایما S7 توربو، تنها بی وای دی S6 در این رده ی رقابتی مانده تا بهای جدیدش اعلام شود. زیرا روز گذشته همزمان با اعلام قیمت جدید S7 توربو، کرمان موتور نیز قیمت جدید جک S5 اتوماتیک را اعلام کرد و بهای ۲۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن تصویب شد.
وقتی به سبک قیمت گذاری ایران خودرو برای هایما S7 توربو و سایر محصولات این شرکت نگاه می کنید، متوجه می شوید که حدود ۵ درصد بهای رسمی خودروهایش را کمتر از بازار آزاد اعلام کرده است. همچنین قیمت وانت آریسان و پژو پارس LX اتوماتیک نیز نسبت به فروش فوری ۱۷ آذر کاهش پیدا کرده و دقیقا صحبت های هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، را در خصوص سیاست قیمت گذاری ۵ درصد کمتر از بازار آزاد تایید می کند.
در فروش فوری ۱۷ آذر ۱۳۹۷، قیمت پژو پارس اتوماتیک ۸۳ میلیون تومان اعلام شده بود که در طرح فروش جدید ۴٫۸۱ درصد افت قیمت در کارخانه را تجربه کرده و به ۷۹ میلیون تومان رسیده است. از سویی دیگر وانت آریسان دوگانه سوز که قیمت ۳۶ میلیون تومان را داشته است، در بخشنامه ی جدید ایران خودرو دقیقا ۵ درصد افت قیمت را نسبت به طرح فروش قبلی داشته و با بهای ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ی ایران خودرو، قرار است که در هر طرح فروش فوری برخی خودروها به بهایی کمتر از بازار آزاد در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار بگیرند و با این کار، قیمت کاذب خودروها در بازار با گذشت زمان کاهش پیدا کند. با اجرای این طرح از ۱۷ آذر ۱۳۹۷، شاهد هستیم که قیمت بازار آزاد پژو پارس اتوماتیک و وانت آریسان کاهش پیدا کرده و حال ایران خودرو در طرح فروش فوری جدید خود، دوباره بهای این دو خودرو را حدود ۵ درصد کمتر از گذشته مصوب کرده است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیوی تست و بررسی هایما S7 توربو را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.