آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷i تیپ LX با قیمت پایه – دی ۹۸

با کم تر از 150 میلیون تومان، چه خودروی اتوماتیکی می توانم بخرم؟ - بخش دوم
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط فروشی را اعلام کرده که قرار است پژو ۲۰۷i با تیپ LX در آن به صورت پیش فروش عرضه شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پیش فروش پژو ۲۰۷i چهارشنبه مورخ ۴ دی ۹۸ آغاز می شود و مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح آن روز با مراجعه به وبسایت ایران خودرو مراحل ثبت نام را انجام نمایند. در این طرح فروش پیش پرداخت ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای ۲۰۷i دنده ای در نظر گرفته شده و طبق بخشنامه، خودروهای ثبت نامی در آذر ماه ۱۳۹۹ به دست مشتریان می رسند.
پژو ۲۰۷i دنده ای موجود در این طرح فروش دارای دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، پخش DVD، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، بلوتوث، دوربین و سنسور عقب، چراغ روشنایی روز، راهنمای لاین و ترمز ABS و EBD است. اما در این بخشنامه مانند دفعات قبل اعلام شده که خودروی مورد نظر بدون کروز کنترل و رینگ آلومینیومی عرضه می شود و ترمزهای عقب ۲۰۷i هم کاسه ای خواهد بود.
تنها نکته قابل توجه این است که ایران خودرو در این بخشنامه، مسئله استانداردهای جدید را در نظر گرفته و خودروهای تحویلی سال ۱۳۹۹ را مطابق با شرایط جدید تولید خواهد کرد. همچنین قیمت محاسبه ای در این طرح فروش معیار روز است و بر اساس قواعد باید با بهای پایه و کمتر از قیمت فروش فوری به دست مشتریان برسد.
سود مشارکت در این طرح فروش ۱۵٫۵ درصد است و در صورت انصراف ۱۲٫۵ درصد سود به مشتریان ۲۰۷i دنده ای تعلق می گیرد. همچنین امکان صلح در این طرح پیش فروش وجود ندارد و ایران خودرو تنها شرایط فروش را برای افراد بالای ۱۸ سال در نظر گرفته است.
پژو ۲۰۷i به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند. در حال حاضر این پیشرانه با استاندارد یورو ۴ در ایران خودرو تولید می شود و احتمال دارد که در سال ۹۹ با استاندارد یورو ۵ در چرخه تولید حضور داشته باشد.

مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.