تصاویر اولیه از مرسدس بنز S کلاس جدید

تصاویر اولیه از مرسدس بنز S کلاس جدید
در روزهای گذشته برخی رسانه های خارجی، بر اساس عکس های به دست آمده از مراحل تست نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، تصاویر شبیه سازی شده ای را از جدیدترین سدان لوکس این خودروساز آلمانی منتشر کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آن طور که در اطلاعات اولیه ذکر شده است، مرسدس بنز برنامه دارد تا S کلاس جدید را در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی معرفی و عرضه کند. با توجه به خطوط طراحی زیر لایه های استتار، مشخص است که سبک جدید طراحی مرسدس بنز به S کلاس هم رسیده است. با توجه به تصاویر شبیه سازی شده، مشخص است که این خودرو قرار است دوباره لقب لوکس ترین خودروی تجاری جهان را به خود اختصاص دهد و رقابت را برای خودروهایی چون ب ام و سری ۷ سخت کند.
تصاویر اولیه از مرسدس بنز S کلاس جدید
چند هفته ی پیش، عکس های جاسوسی از کابین نسخه ی استتار شده ی مرسدس بنز S کلاس جدید منتشر شد و مشخص گردید که این خودروساز آلمانی سبکی جدید را برای طراحی کابین خود در نظر گرفته است. با توجه به قواعد جدید بازار جهانی، بسیاری از کارشناسان خودرو معتقد هستند که این بار مرسدس بنز S کلاس جدید (W223) در کنار عرضه با نسخه های دیزلی، بنزینی و هیبریدی، با نمونه ی تمام الکتریکی هم به بازار جهانی عرضه می شود و به سمت خودران سطح ۴ حرکت خواهد کرد.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor 1
تصاویر شبیه سازی شده: kolesa.ru

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.