استقبال بازدیدکنندگان از سومین نمایشگاه خودروی تهران بیشتر شد + آلبوم تصاویر

استقبال بازدیدکنندگان از سومین نمایشگاه خودروی تهران بیشتر شد + آلبوم تصاویر
با اینکه سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته دارد و به خاطر مشکلات اقتصادی و تحریم، بخش قابل توجهی از فعالان صنعت و بازار خودرو امکان حضور را در شهر آفتاب نداشته اند، اما با این حال شاهد هستیم که با برگزاری نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ در شرایط فعلی، بازدیدکنندگان به محل برگزاری این نمایشگاه می آیند و در روز دوم استقبال مردم از این نمایشگاه به مراتب بیشتر از روی اول بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش بینی می شود که امروز و فردا به رسم سال های گذشته استقبال از نمایشگاه خودروی تهران شهر آفتاب به مراتب بیشتر از روزهای نخست برگزاری باشد و بازدیدکنندگان بیشتری به سالن ها و غرفه های خودرویی این مجموعه بیایند. با اینکه بسیاری افراد حال و هوای سال های گذشته نمایشگاه خودروی تهران را به وضعیت فعلی ترجیح می دهند، اما نباید این نکته را نادیده گرفت که سطح کیفی خدمات نمایشگاهی در سومین دوره بزرگترین گردهمایی خودرویی ها به مراتب بهتر از سال های گذشته شده است. حمل و نقل نمایشگاهی، خدمات رفاهی، بخش های مختلف پذیرایی از بازدیدکنندگان و… به سبکی فعالیت خود را در سومین نمایشگاه خودروی تهران انجام می دهند که رضایت به مراتب بیشتری را در برداشته است. از سویی برگزاری تست درایو محصولات بیسو در کنار برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در شهر آفتاب باعث شده تا جذابیت های جانبی برای سومین نمایشگاه خودروی تهران نیز وجود داشته باشد.
با اینکه عموم مردم بیشتر دوست دارند تا به جای دیدن قطعات خودرو، محصولات نهایی چون پژو ۳۰۱، رانای فیس لیفت، دنا پلاس اتوماتیک و… را در بخش ایران خودرو می دیدند و دستاوردهای نهایی سایپا را در غرفه ی این شرکت نظاره گر می شدند، اما نباید منکر آن شد که بخش قطعات خودرو با حضور مدیران و مهندسان ارشد قطعه سازی و خودروسازی کشور توانسته تا قشر دانشجو و فنی را به سمت این نمایشگاه بکشاند.
اما در کنار استقبال به نسبت خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودروی تهران ۹۷، شاهد بودیم که در روز اول این نمایشگاه تعدادی از مشتریان شاکی برخی شرکت ها فضای نمایشگاه را برای اعلام اعتراض های خود انتخاب کردند. فضایی که بسیاری از شرکت های خودروساز به هر دلیلی نخواستند تا در آنجا حضور داشته باشند و عدم شرکت در نمایشگاه خودروی تهران امسال را به داشتن غرفه در سالن های شهر آفتاب ترجیح دادند. با این حال عدم حضور این شرکت ها باعث نشد تا مشتریان آن ها به شهر آفتاب نیایند و حتی به عدم حضور آن ها در نمایشگاه خودروی تهران برای پاسخگو بودن اعتراض نکنند. با اینکه شرکت هایی چون ایران خودرو، سایپا و حتی عظیم خودرو هم مشتریان معترض را در روز اول مقابل غرفه های خود دیدند، اما حضور آن ها در نمایشگاه باعث شد تا آرامش به مراتب بیشتری میان خریداران آن ها برقرار شود و با گفتگو بخش زیادی از مشکلات و نگرانی ها کمرنگ شود.

امید است که با آغاز سومین روز از نمایشگاه خودروی تهران ۹۷، مدیران شرکت های مختلف خودرویی به شهر آفتاب بیایند و حداقل در صورت حضور مشتریان شاکی پاسخگوی گلایه و سوال های آن ها باشند. بدیهی است که رفتار محترمانه ی مشتریان ناراضی در روز اول نمایشگاه، باید به شکلی مودبانه جهت حفظ حقوق این افراد از جانب شرکت های غایب و حاضر پاسخ داده شود.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید با کلیک بر روی لینک ویدیوی نمایشگاه خودروی تهران ۹۷، بازدیدی مجازی از غرفه های شرکت های مختلف داشته باشید.


پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.