آغاز شماره گذاری بیسو T3 تولید داخل

آغاز شماره گذاری بیسو T3 تولید داخل
بر اساس تصاویر منتشر شده از جانب رسانه “خودرو اکسپرس” مشخص است که شرکت سیف خودرو مجوزهای لازم برای شماره گذاری بیسو T3 را دریافت کرده و حال تصویر اولین نمونه پلاک ملی این کراس اوور چینی نیز در خیابان های تهران گرفته شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

بیسو T3 به همراه بیسو T5 در نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۶ به بازار ایران معرفی شد. در نهایت شرکت سیف خودرو پیش فروش این دو کراس اوور چینی را در سال گذشته آغاز نمود. در اواخر سال ۹۷، سیف خودرو به عنوان شریک تجاری بیسو در ایران تولید و مونتاژ T3 را در خط تولید مرتب خودرو آغاز نمود و بر اساس قراردادهای مشتریان، قرار است که از اواخر بهار سال جاری این کراس اوور چینی را در اختیار خریداران بگذارد.
مدیران شرکت سیف خودرو در مصاحبه های سال گذشته خود اعلام کرده بودند که با وجود مشکلات تحریم، امکان تولید محصولات بیسو در ایران وجود دارد و با راهکارهای مختلف، قطعات T3 و T5 امکان ارسال به کشور را دارند. این شرکت هنوز قیمت دقیقی را برای دو خودروی مونتاژی خود اعلام نکرده است. اما بهای احتمالی بیسو T3 در بازه ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان اعلام می شود و شاید بیسو T5 هم با قیمتی کمتر از ۲۶۰ میلیون تومان به بازار کشور بیاید.
بیسو یک نشان تجاری جدید در خودروسازی چین به حساب می آید و با پشتوانه نشان هایی چون بایک پا به بازارهای هدف خود گذاشته است. با توجه به ناشناخته بودن محصولات بیسو برای بسیاری از مشتریان، این خودروساز چینی سعی داشته تا در رده قیمتی محصولاتش کاملترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را برای خریداران در نظر بگیرد. برای همین است که بیسو T3 و T5 در رده های قیمتی احتمالی به عنوان فول آپشنترین خودروهای موجود در بازار ایران معرفی می شوند. امکاناتی نظیر شش کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، دوربین ثبت وقایع، سنسور پارک جلو و عقب، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص اشیا متحرک در اطراف خودرو، سیستم کنترل پایداری و… باعث شده تا بیسو T3 و T5 بتوانند به این سبک در بازار کشور معرفی شوند.
آغاز شماره گذاری بیسو T3 تولید داخل
حال با آغاز تولید رسمی بیسو T3 در ایران مجوزهای استاندارد و شماره گذاری این خودرو صادر شده و قطعا در زمان تحویل، مشکلات خودروهای جدید الورود برای محصولات سیف خودرو پیش نخواهد آمد. شرکت سیف خودرو بر اساس اطلاعات موجود بر روی وبسایت رسمی خود، تا به امروز ۱۰ نمایندگی فعال در کشور دارد و بدیهی است که برای جلب رضایت مشتریان و ارتقا فعالیت خود به تعداد بیشتری از نمایندگی ها و عاملیت ها نیاز دارد.
در صورتی که روند تولید محصولات بیسو با مشکل مواجه نشود، می توان توقع داشت که تا پایان سال جاری بیش از دو هزار دستگاه از خودروهای این نشان تازه وارد در جاده های کشور تردد داشته باشند. بدیهی است که اگر خریداران اولیه این خودرو بازخورد مناسب را از کیفیت، استهلاک، کارایی و سواری این خودرو به سایرین اعلام کنند، آشنایی و اعتماد مشتریان دیگر به T3 و T5 افزایش پیدا خواهد کرد.
شرکت سیف خودرو برنامه دارد که در سال جاری بیسو T7 را هم به بازار ایران عرضه کند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید سیف خودرو، ویدیو تست و بررسی بیسو T3، ویدیو معرفی بیسو T5 و ویدیو شتاب بیسو T3 را با کلیک بر روی لینک ها تماشا نمایید.


گالری تصاویر بیسو T3

پایگاه خبری اسب بخار
تصاویر گالری: عرفان حمیدی
تصاویر نسخه پلاک ملی: خودرو اکسپرس

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.