زمان فروش VGV U75 پلاس اعلام شد

صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد تا قبل از عید ۱۴۰۳ محصول مونتاژی جدید خود یعنی VGV U75 پلاس را به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ایلیا موتور پس از آزادسازی واردات تصمیم گرفت تا کراس اوور VGV را به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه کند اما حالا این شرکت قصد دارد تا U75 پلاس را به صورت مونتاژی به فروش برساند. به دنبال این قضیه گروه خودروسازی ایلیا خط مونتاژ این کراس اوور چینی را آماده کرده و به همین دلیل در تلاش است تا پایان امسال تعدادی از VGV U75 پلاس را به مشتریان تحویل دهد.

در این راستا شرکت عرضه کننده آماده است تا اولین شرایط فروش این خودرو را به زودی و قبل از عید ۱۴۰۳ منتشر کند. البته در مورد زمان تحویل این خودرو اطلاعاتی دقیقی در دست نیست اما طبق گفته روابط عمومی صنایع خودروسازی ایلیا، شرکت تمام تلاش خود را می کند تا تعدادی از VGVهای فروخته شده را قبل از شروع سال ۱۴۰۳ تحویل دهد و مابقی را هم پس از عید آماده تحویل کند.

قیمت VGV U75 پلاس نیز به طور دقیق مشخص نشده اما صد در صد زیر ۲ میلیارد تومان برای خریدار تمام می شود.

بیشتر بخوانید : معرفی VGV U75 پلاس

مشخصات فنی VGV U75 Plus

در واقع، وی جی وی U75 پلاس نسخه اسپرت تر و قوی تر از U70 است که به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۲۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر را داراست. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد.

امکانات کراس اوور مونتاژی ایلیا موتور

این خودرو در چین دارای دو تیپ لاکچری و پریمیوم است. هر دو نسخه به لحاظ مشخصات فنی یکسان هستند و تفاوت آن ها در بخش آپشنال است. از جمله امکانات مشترک این دو تیپ می توان به مواردی همچون فرمان برقی، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی، ال ای دی هد لایت، دی لایت، سانروف پانورامیک، روف رک، تریم چرمی، فرمان چرمی، صندلی راننده برقی ۶ حالته، مانیتور و کلاستر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه الکتریکی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، آینه وسط الکتروکرومیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پایش باد تایرها، حالات رانندگی اکو و اسپرت و نرمال و برفی، سیستم کنترل کشش و پایداری، ۶ ایربگ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سیستم ضد واژگونی خودرو اشاره کرد.

۳.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.