تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند

اسقاط خودروهای فرسوده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد خودروها در معابر و لزوم اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند، هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از شهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد خودروها در معابر و لزوم اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند، هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورا با بیان اینکه تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند، اظهار کرد: بنزینی که این خودروها مصرف می کنند یارانه دارد و به کشور ضرر وارد می کند.

وی با تأکید بر اینکه قانون هوای پاک وجود دارد و باید عملیاتی شود، گفت: این قوانین باید مرور و به روز شود و پس از آن به سمت عملیاتی شدن برویم؛ تا توسعه حمل و نقل عمومی محقق نشود، در این زمینه به جایی نخواهیم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه شنبه از شهردار تهران دعوت خواهیم کرد که در خصوص ورود اتوبوس ها و توسعه مترو در صحن شورا توضیح دهد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند هرچه سریعتر اقدام کنند، گفت: ما نیز این موضوع را عملیاتی خواهیم کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.