تیبا، تیبا ۲ و ساینا دیگر تولید نخواهند شد

تیبا، تیبا ۲ و ساینا دیگر تولید نخواهند شد
تیبا، تیبا ۲ و ساینا دیگر تولید نخواهند شد

سخنگوی شرکت سایپا از فرایند شماره گذاری خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا خبر داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبر اسب بخار به نقل از همشهری آنلاین، قاسم خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت: ۷ هزار دستگاه از خودروهای مذکور باقی مانده است که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل داده می شوند.

وی افزود: از اوایل امسال و با توجه به عدم تمدید مجوز تولید این خودروها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودروها متوقف شده بود که همین موضوع تحویل خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا را به تاخیر انداخته است.

به گفته او قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه از این خودروها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.

خاکی جوان خاطرنشان کرد: فرایند بازدید تعداد ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودروهای مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقیمانده تمام خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودروها تولید نخواهند شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.