زمان فروش فوری دیگنیتی پرایم مشخص شد

فروش فوری دیگنیتی پرایم
فروش فوری دیگنیتی پرایم

در مراسم روز گذشته مدیرعامل گروه بهمن اعلام کرد که تا پایان بهمن ۱۳۹۹ اولین مرحله فروش فوری دیگنیتی پرایم آغاز خواهد شد. بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور کوپه است که به تازگی وارد خط تولید شرکت بهمن موتور شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، به گفته مدیران این شرکت خودروساز گروه بهمن برنامه دارد تا در سال آینده ظرفیت تولید سه هزار و ۵۰۰ دستگاهی را به دیگنیتی پرایم اختصاص دهد. همچنین بهمن موتور برنامه دارد تا در هفته های آتی فیدلیتی یا همان جتور X70 را هم وارد خط تولید خود کند و در سال آینده فروش رسمی آن را آغاز نمایند.

مدیران 777 مدیران 777

مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور در مراسم روز گذشته و در جمع خبرنگاران بیان کردند که در نیمه اول سال آینده، نسخه ای جدیدتر از دیگنیتی به بازار معرفی می شود. برای همین احتمال دارد که گروه بهمن نمونه کامل تر از دانگ فنگ ix5 را با نشان اختصاصی خود ( دیگنیتی ) در خط تولید بهمن موتور مونتاژ کند. لازم به ذکر است که هنوز این شرکت جزئیات فروش فوری دیگنیتی پرایم را اعلام نکرده و قیمت مصوبی برای این خودرو در رسانه ها منتشر شده است. اما برخی منابع آگاه می گویند که بهمن موتور هم مانند سایر خودروسازان خصوصی به خاطر نوسان های قیمت ارز و کاهش نرخ آن، مجبور به تجدید نظر در قیمت گذاری دیگنیتی پرایم شده و برنامه دارد تا این کراس اوور کوپه و تک دیفرانسیل را با قیمتی رقابتی به دست مشتریان برساند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار به همراه تست شتاب

حتماً بخوانید: متن تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم توسط اسب بخار

بهمن دیگنیتی پرایم که یک کراس اوور مشارکتی با گروه DFM و DFL بوده و بر مبنای ix5 در ایران توسعه پیدا کرده است، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۸ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم این خودرو هم توان پیشرانه را به چرخ های جلوی بهمن دیگنیتی پرایم می رساند. ۴ کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه مدیریت حرکت در سراشیبی، صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، چراغ های LED، درِ صندوق برقی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات بهمن دیگنیتی پرایم است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.