قیمت 207 مشکی قرمز امروز پرید

قیمت بازار خودرو
قیمت بازار خودرو

امروز ۱۵ آذر با بازگشایی نصفه و نیمه دوباره بازار، شاهد افزایش قیمت در همه محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم. در بین محصولات این دو کارخانه، ۲۰۷ مشکی قرمز با افزایش ۲۵ میلیونی توانست بیش ترین افزایش قیمت را به خود اختصاص دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همان طور که پیش بینی می شد با توجه به روند صعودی بازار در روز گذشته، امروز نیز شاهد افزایش قیمت بیش تری در بین تمام محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم و این روند همچنان ادامه دارد. با ادامه این رویه، قیمت محصولات بی کیفیت و بی ارزش این دو کمپانی، بی معنی تر می شوند و بسیاری از مردم دست‌شان از همین محصولات نیز کوتاه تر می شود.

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

روند افزایش در بین ایران خودرویی ها امروز نیز بیش تر از سایپایی ها بود و همچنان در مسابقه افزایش قیمت، رده اول را برای خود نگه داشته است. برای مثال، سورن پلاس بدون رینگ، امروز بیش تر از سورن پلاس با رینگ افزایش قیمت داشت. سورن پلاس با رینگ با ۸.۵ میلیون افزایش قیمت به ۴۰۲ میلیون رسید و سورن پلاس بدون رینگ با ۱۰ میلیون افزایش قیمت به ۳۹۱ میلیون رسید.

اما جدا از بقیه محصولات ایران خودرو که امروز بین ۷ تا ۱۷ میلیون افزایش قیمت داشتند، ۲۰۷ مشکی قرمز توانست با افزایش قیمت ۲۵ میلیونی به مبلغ ۵۷۵ میلیون برسد. در رده دوم محصولات ایران خودرو ۲۰۷ سفید قرمز قرار دارد که با ۲۲ میلیون افزایش قیمت به ۵۶۳ میلیون رسید.

تغییرات قیمت خودرو های صفر سایپا

همه محصولات سایپا نیز امروز افزایش قیمت داشتند و باورنکردنی تر شدند. در میان سایپایی ها شاهین امروز ۲۰ میلیون گران شد و طبق روال چون آپشنال تر از دیگر محصولات است، می شد چنین رشدی را برایش پیش بینی کرد. دیگر محصولات سایپا اما افزایش قیمتی بین ۳ تا ۷ میلیون داشتند، برای مثال، پراید ۱۳۱ امروز ۵ میلیون افزایش قیمت داشت و به عدد ۲۱۸ میلیون رسید.

تغییرات قیمت خودرو های صفر چینی

در بین چینی ها اما امروز هم شاهد افزایش قیمت بودیم و هم کاهش قیمت. لاماری مشکی، با توجه به رنگ جذابی که دارد، نسبت به دیروز ۴۰ میلیون گران شد و با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون در بازار معامله شد. دیگنیتی سفید با داخل مشکی در رده دوم چینی ها قرار گرفت و با ۳۰ میلیون افزایش به قیمت یک میلیارد و ۴۷۸ میلیون رسید.

در بین پیکاپ های چینی اما ثبات قیمتی حاکم بود و در یک مورد حتا کاهش قیمت هم داشتیم. پادرا پلاس، که در روزهای گذشته با افزایش قیمت بی دلیل روبه‌رو شده بود، امروز ۲۹ میلیون ارزان شد و به قیمت ۴۴۷ میلیون رسید.

به طور کلی، طبق روال هر روز نتیجه گیری می شود که این بی ثباتی موجب فاصله گرفتن بیش از پیش قیمت خودروها از ارزش واقعی خود می شود و مردم را از داشتن یک خودروی معمولی و اقتصادی دورتر می کند. 

۳.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.