تاکنون دلال ها می خوردند و اکنون دولت

بازار خودرو
بازار خودرو

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در بورس خودرو چه نفعی برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه داشته است؟ قیمت خودرو که سر به آسمان گذاشته و هر کسی که پول بیشتری داشته باشد می تواند صاحب خودرو شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایسنا، علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری به خاندوزی و فاطمی امین وزرای اقتصادی و صمت گفت: قرار بود در این دولت بازار خودرو ساماندهی شود اما به جای حذف دلال بازی در حوزه خودرو دولت خود دلال خودرو در بورس شده است و تنها منافع خودروسازان را از جیب مردم تامین می کند؛ مردم می گویند تاکنون دلال ها می خوردند و اکنون دولت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

وی ادامه داد: عملکرد دولت در بورس خودرو چه نفعی برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه داشته است؟ قیمت خودرو که سر به آسمان گذاشته و هر کسی که پول بیشتری داشته باشد می تواند صاحب خودرو شود؛ چه کسانی پشت تصمیمات دولت قرار گرفته و منتفع می شوند؟

نظری در تذکری دیگر به وزیر اقتصاد گفت: شرکت صنایع نخ خمین در راستای سیاست اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده است اما به دلیل اشکالات اساسی در این واگذاری در مرز تعطیلی کامل و تاخیر چند ماهه حقوق کارگران قرار گرفته است. قرار بود با این واگذاری، تولید رونق یابد و بیش از یک هزار شغل ایجاد شود در همین راستا بازنگری در واگذاری شود.

۲.۸ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.