شهرداری پارکینگ مزایده ایران خودرو را پلمپ کرد

پلمپ پارکینگ مزایده ایران خودرو
پلمپ پارکینگ مزایده ایران خودرو

شهرداری پارکینگ خودروهای مزایده ای ایران خودرو را پلمپ کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار،صبح امروز افرادی که برای تکمیل پرونده یا تحویل خودروهای تعویضی خود به پارکینگ خودروهای مزایده ای ایران خودرو رفته بودند،با درها بسته و پلمپ شده این مرکز مواجه شدند.

این پارکینگ که در مجاورت باغ گیاهشناسی واقع شده است،از زمان خیامی ها ،بنیان گذاران ایران خودرو،جزء املاک این شرکت به شمار می آید .بنابراین به طورطبیعی کاربری آن نیز مشخص است.

سالیان سال هم هست که این پارکینگ به مرکز تعویض و خودروهای مزایده ای ایران خودرو تبدیل شده است.درتمام اطلاعیه های فروش آدرس این مرکز درج و مزایده ها نیز در این مکان انجام می شود. یعنی کاربری آن تازگی ندارد . در حال حاضر نیز تعداد قابل ملاحظه ای خودرو در این مرکز وجود دارد.

بخش از این خودروها،متعلق به مشتریان و آماده تحویل است.خودروهایی که بنا به دلایل مختلف از مشتریان گرفته شده تا خودرویی جدید تحویل داده شود.تمام کارهای اداری مربوط به تغییر سند مالکیت و شماره شاسی و … این خودروها در این مرکز انجام می شود.

بخشی دیگر نیزجزء خودروهایی هستند که بنا به دلایل مختلف از جمله مشکل رنگ،زدگی ، برخی مسائل غیر فنی یا از خط تولید و یا قبل از تحویل به این پارکینگ منتقل شده اند .برخی نیز پس از تحویل به مشتری با توجه به مشکلاتی که داشته است،پس از تائید توسط ایران خودرو برای تعویض به این مرکز منتقل می شوند تا کارهای اداری آن انجام و خودروی جدید تحویل داده شود.

در این شرایط شهرداری منطقه به بهانه تغییرکاربری امروز پارکینگ خودروهای مزایده ایران خودرو را پلمپ کرده است تا آبی پوشان جاده مخصوص برای طی کردن مراحل اداری و اخذ مجوزهای مربوط اقدام کنند.

بر اساس شنیده ها پلمپ این مرکز توسط شهرداری برای اولین بار نیست و امری مسبوق به سابقه است.اما معلوم نیست طی این سال ها ایران خودرو تخلف کرده و یا شهرداری تازه فهمیده است که این پارکینگ مجوز ندارد.

در حال حاضر به دلیل این اقدام شهرداری فعلا تحویل خودروهای تعویضی به تاخیر افتاده است و مشخص نیست که این مشکل چه زمانی و چگونه برطرف خواهد شد.

۳.۱ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.