حضور قطعی ۲۲ خودروساز در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

اتو اکسپو تهران
اتو اکسپو تهران

پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، اتو اکسپو، با حضور حداکثری خودروسازان برگزار خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، تنها دو روز تا آغاز پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب باقی مانده است؛ رویدادی که آن را می توان بزرگ ترین رویداد خودرویی کشور به شمار آورد. به همین علت، این رویداد علاوه بر استقبال بسیاری از خودروسازان و واردکنندگان، شاهد رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات نیز خواهد بود.

براساس این گزارش، حضور شرکت های ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران  خودرو، ماموت خودرو، کوشا خودرو، فردا موتورز، مکث موتور، تیگارد موتور، نامی خودرو، دیار خودرو، نوین ماهان و معین خودرو در این رویداد قطعی شده است.

تجاری سازان نیز در اتو اکسپو تهران حضور پررنگی خواند داشت. در این نمایشگاه، تجاری سازانی مانند ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل، فردا دیزل، سروش دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین خودرو دیزل، کاریزان خودرو، وزین پرشیا و شیران دیزل آماده معرفی و به نمایش درآوردن سبد محصولات خود هستند.

بنا بر آن چه اعلام شده است، تمام شرکت کنندگان با سبد کامل محصولات‌شان در اتو اکسپو تهران حاضر خواهند شد. پیش تر نیز رئیس ستاد برگزاری اتو اکسپو تهران با اشاره به حضور پر تعداد خودروسازان در این رویداد گفته بود: «امسال شاهد حضور پرتعداد خودروسازان خواهیم بود و تاکنون بیش تر شرکت های فعال در زمینه تولید و واردات در کنار شرکت های فناوری صنعت خودرو و صنایع وابسته برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور اعلام آمادگی کرده اند. در واقع، می توان گفت اکنون ۹۵ درصد از خودروسازان برای حضور در پنجمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب اعلام آمادگی کرده اند.»

امید نجبا با اشاره به این که تولیدکننده و واردکننده وظیفه دارد نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد تصریح کرد: «ما نیز سعی داریم به نوبه خود با برگزاری هر چه بهتر برای صنعت خودروسازی کشور و بخش نمایشگاه‌ها ارزش افزوده‌ ایجاد کنیم.»

وی با اشاره به فرصت‌های گردهمایی فعالان صنایع در این رویداد نمایشگاهی گفت: «برای نمایشگاه خودرو نیز یک کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران بین‌المللی و افراد باسابقه صنعت خودرو؛ پنل‌های تخصصی با رویکرد تطبیق وضعیت خودروسازی ایران با فناوری‌های نوین را راهبری خواهد کرد.»

«برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم. این نمایشگاه نخستین رویدادی است که به مدت ۷ روز برگزار می‌شود، که روز اول آن (نهم بهمن) به اصحاب رسانه اختصاص دارد و برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم.»

۴.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.