شرایط فروش فونیکس FX اکسلنت – دی 1401

فونیکس FX
فونیکس FX

شرکت مدیران خودرو به تازگی شرایط فروش نقدی فونیکس FX اکسلنت را به نماینده های خود اعلام کرده و فرآیند فروش از امروز آغاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

روز پنجشنبه بود که شرکت مدیران خودرو رونمایی رسمی از دو تیپ فونیکس FX را در هتل استقلال تهران انجام داد. در مراسم رونمایی دو تیپ اکسلنت و پرمیوم این کراس اوور معرفی شدند و همان زمان اعلام شد که فروش این دو تیپ بترتیب در دیماه و بهمن ماه توسط این شرکت انجام خواهد شد. همچنین سال آینده قرار است نسخه دو دیفراسنیل بنزینی و پلاگین هیبرید هم از فونیکس FX به بازار بیایند.

فروش نقدی فونیکس FX اکسلنت

در شرایط فروشی که مدیران خودرو برای نمایندگی هایش منتشر کرده، عرضه نقدی فونیکس FX اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان انجام می شود. مشتریان می توانند با پرداخت این مبلغ ثبت نام خود را انجام دهند و موعد تحویل این خودرو هم ۴۵ روز کاری خواهد بود. بر اساس این شرایط فروش، ۱۲ درصد سود انصراف و تاخیر در نظر گرفته شده است و رنگ های فعال در سیستم فروش مدیران خودرو برای مشتریان قابل انتخاب خواهد بود. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو از تاریخ مندرج در قرارداد، سود تاخیر ۱۲ درصدی برای مشتریان قابل محاسبه و پرداخت است. علاوه بر ثبت نام در نمایندگی، مشتریان می توانند ثبت نام اینترنتی را از طریق وبسایت مدیران خودرو هم انجام دهند.

مشخصات فنی و امکانات فونیکس FX اکسلنت

فونیکس FX اکسلنت همان چری اومودا است که یکی از مدرن ترین محصولات چری به حساب می آید. این خودرو در تیپ اکسلنت پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را زیر کاپوت دارد که توان تولید ۱۴۷ تا ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ تا ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با قابلیت تعویض ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود. این تقریبا همان مشخصاتی است که در ام وی ام X55 پرو هم دیده می شد و پایه فنی این دو خودرو یکسان است. البته فونیکس FX اکسلنت بواسطه طراحی مدرن و امکانات کاملی که دارد در رده ای بالاتر قرار می گیرد.

تیپ های پرمیوم و اکسلنت این کراس اوور از نظر امکانات و آپشن تفاوتی ندارند و هر دو خودرو امکانات کاملی مثل شش کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، سیستم رانندگی بین خطوط، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیق پذیر، فناوری ال ای دی در چراغ ها، تهویه دوکاناله اتوماتیک، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی راننده و شاگرد، فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، شیفتر دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شارژر وایرلس، سیستم صوتی سونی، سانروف، درب صندوق عقب برقی، نورپردازی کابین، رینگ ۱۸ اینچی و… را دارند. پس فونیکس FX اکسلنت یکی از پرآپشن های چینی بازار ایران خواهد بود که البته قیمت پایینی هم ندارد و در نسختین شرایط فروش این خودرو قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان را برای آن می بینیم. با این روند انتظار می رود تیپ پرمیوم در بازه قیمتی ۱ میلیارد و ۵۰۰ تا ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود.

شرایط فروش فونیکس FX اکسلنت – دی 1401
شرایط فروش فونیکس FX اکسلنت – دی ۱۴۰۱
۴.۶ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.