جدیدترین خبر از حل مشکل پوشش بیمه ای رانندگان

پوشش بیمه رانندگان تاکسی
پوشش بیمه رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که با قیودی با جایگزینی این مبلغ موافق است. در حال نهایی کردن این موضوع هستیم، جایگزینی بخش عمده ای از مشکل را حل می کند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایسنا ، مصطفی سالاری درباره آخرین وضعیت پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت توضیح داد و در این باره اظهار کرد: بیمه رانندگان تاکسی جزو بیمه اقشار خاص است و دولت باید به عنوان کارفرما سهمی را بابت حق بیمه این اقشار بپردازد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

وی افزود: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که با قیودی با جایگزینی این مبلغ موافق است. در حال نهایی کردن این موضوع هستیم، جایگزینی بخش عمده ای از مشکل را حل می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه منتها برای افراد جدیدی که پوشش بیمه ای ندارند و با هزینه خودشان بیمه شده اند یا قابل پوشش هستند اقدام دیگری در حال انجام است گفت: توافق اولیه ای صورت گرفته است که سازمان برنامه در بودجه ۱۴۰۰ منابعی را به این منظور ببیند تا بتوانیم پوشش را کامل کنیم.

سالاری افزود: امید است با همکاری دولت و مجلس این اعتبار در بودجه سال آتی دیده شود. یک توافق شفاهی صورت گرفته است و با لحاظ شدن اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه سهم دولت در بودجه مشکل ۲۳ قشر خاص از جمله رانندگان تاکسی، کامیون داران، صیادان و ملوانان که مشمول هستند حل شود.

در سال های گذشته مشکل پوشش بیمه رانندگان تاکسی و خودروهای حمل و نقل عمومی از چالش های اساسی فعالان در این مشاغل بود و بارها شاهد آن بوده ایم که برخی از مقامات سعی در حل این مشکل داشته اند. حال گویا قرار است تا پس از مدت ها مشکل بیمه رانندگان حل شود و آن ها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت خود در جاده ها و خیابان ها ادامه دهند. در حال حاضر صنف رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی مشکلات مختلفی را در کشور تجربه می کنند و بسیاری از این افراد به دنبال رفع چالش های روزمره خود هستند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.