رخ نمایی تاگا نخستین خودروی وارداتی پلاک ملی در نمایشگاه مشهد

پیکاپ تاگا
پیکاپ تاگا

بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد در اولین روز از این رویداد شاهد رخ نمایی اولین تاگا H، نخستین خودروی وارداتی پلاک ملی، در نمایشگاه مشهد شدند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیکاپ تاگا H پادران موتور جزء اولین خودروهای وارداتی و اولین خودرویی بود که توانست مجوز شماره گذاری را اخذ کند. کسب این عنوان در حالی به دست آمد که برخی از محموله های وارداتی مسیر طولانی تری را برای دریافت مجوزهای لازم استاندارد، محیط زیست و ترخیص طی کردند. تاگا با توجه به مشخصات فنی و استانداردی به‌روز، از جمله  آلایندگی یورو ۶ توانست با سرعت بیش تری به خروجی های گمرک نزدیک و عرضه شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این شرایط، پادران موتور تنها با همین محصول در نمایشگاه خودروی مشهد که یکی از قدیمی و مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور به شمار می آید حاضر شده است. پس از استقبال از این خودرو در نمایشگاه شیراز، حالا پادران موتور به دلیل کسب مجوز شماره گذاری با خیالی راحت و دستی بازتر این بار خود را به معرض دید بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودروی مشهد گذاشته است.

در این نمایشگاه، تاگا در سه رنگ سرمه ای، سفید و قرمز حضور پیدا کرده است و علاقه‌مندان به این نوع خودروها می توانند جلوه و نمای این پیکاپ را در سه رنگ متفاوت مشاهده کنند.

اولین ورود تاگا

البته این محصول تقریباً از همان زمان اولین ورود، حدود یک سال قبل که معرفی معرفی شد، با بازخوردهای خوبی که از رسانه ها دریافت کرد، توانست توجه بازار را به خود جلب کند. آن هم در بازاری که در حال حاضر پیکاپ های خوب با برندهای معتبر در آن حضور دارند. در همین حال، با توجه به نحوه همکاری، شراکت و تولید محصول کینگ لینگ با ایسوزوی ژاپن، می توان از این خودرو به عنوان یک الگوی موفق نیز یاد کرد.

مشخصات فنی تاگا

نسخه بنزینی این خودرو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو GDi با توان ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر دارد که آن را به یک گیربکس دستی ۶ سرعته تحویل می دهد. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تاگا پادران موتور به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، جلوآمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی با گرم‌کن، رینگ آلومینیومی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، رادار خطی و… مجهزشده است.

آشنایی با تاگا

نشان کینگ لینگ یکی از خودروسازان کار و تجاری در بازار چین شناخته می شود که از سال ها قبل به عنوان شریک تجاری ایسوزو ژاپن به بازارهای جدیدی راه پیدا کرد. یکی از فعالیت های مشترک ایسوزو و کینگ لینگ، تولید یک پیکاپ دو دیفرانسیل بر مبنای ایسوزو D-Max و شورولت کلورادو بوده که با نام تاگا H از سال ۲۰۱۷ به بازارهای هدف عرضه شده است. در برخی بازارها، این پیکاپ چینی با نام ایسوزو تاگا و در برخی بازارهای دیگر با نام ایسوزو کینگ لینگ تاگا شناخته می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه در مورد تاگا، معرفی این پیکاپ توسط ایسوزو ژاپن برای عرضه در برخی بازارهای اروپایی بوده است. به عبارت ساده تر، کمپانی ایسوزو ترجیح داده است برای کسب بازارهای بیش تر با کینگ لینگ تاگا در بازارهای مطرح حضور داشته باشد.

بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریور برگزار می شود. علاقه‌مندان طی ساعات ۱۷ تا ۲۲ می توانند با حضور در محل دائمی نمایشگاه شهر مشهد از آخرین و جدیدترین دستاوردها و محصولات خودروسازان حاضر در این رویداد دیدن کنند.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.