گروه بهمن با افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی، پیامی را مخابره کرد

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن
افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن

گروه بهمن همزمان با پیش برد اهداف توسعه ای وکیفی خود در جدیدترین اقدام مدرن ترین مرکز نمونه خدمات خودرویی کشور را به دست مشتریان خود افتتاح کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، افتتاح این مرکز در ادامه برنامه های گروه بهمن به منظور ارتقای کیفی خدمات پس از فروش بوده است. این شرکت که شعار ” همواره مراقبتان هستیم ” را سرلوحه خود قرار داده است، در راستای تحقق عملی آن در اولین گام پس از اخد بالاترین امتیازها از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و کسب رتبه دوم به این رتبه بندی اکتفا نکرده است و همچنان به برنامه های خود برای بهتر شدن ادامه داده است. به همین دلیل و برای گسترش ضریب ارائه خدمات نوین به مشتریان در نظر دارد که در اردیبهشت ماه نیز از دو سالن مجهز تعمیراتی دیگر رونمایی کند.

با افزوده شدن این دو سالن ظرفیت پذیرش در تعمیرگاه مرکزی که در حال حاضر ۸۵ خودرو در روز است به ۲۱۸ خودرو افزایش پیدا خواهد کرد .این افزایش ظرفیت موجب ظرفیت لازم برای ورود محصولات جدید ما را نیز داشته باشد.
البته اینکه گروه بهمن با سابقه ای نزدیک به ۷۰سال دست به چنین اقدامی بزند امری چندان عجیب به شمار نمی آید چرا که در بازار رقابتی امروز صنعت خودروی کشور و شرایط موجود پیش آمده شرکت ها در تلاش هستند که با ارائه هر چه بهتر خدمات نوین سهم بیشتری از بازار را کسب کرده و درصد وفادارسازی مشتریان را بالاتر ببرند؛اما آنچه که افتتاح این مرکز را در حال حاضر قابل اهمیت می کند پیغامی است که گروه بهمن به مشتریان قدیمی وجدید خود ارسال می کند.

اعلام آمادگی واطمینان به مشتریان

پیامی که در این راستا به مشتری منتقل می شود از این جهت مهم است که قرار است به زودی محصولات جدید با برند بهمن وارد بازار شوند. اینکه پیش از ورود و عرضه عمومی این خودروها مدرن ترین مرکز با توان ارائه خدمات نوین به محصولات قدیم و جدید افتتاح شود، به مشتری این پیام را ارسال می کند که گروه بهمن پیش از ورود محصول جدید تمام امکانات لازم و مورد نیاز را با بالاترین استانداردها فراهم کرده است. در واقع مشتری با دریافت این پیام متوجه خواهد شد که بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی می تواند از محصولات گروه بهمن استفاده کند و به این نتیجه می رسد که کسی هست که همواره مراقب آنها باشد.
از سوی دیگر این مرکز در شرایط افتتاح و به بهره برداری رسید که بر خلاف مرسوم مشتریان این شرکت بودند که چراغ این مرکز را روشن کردند واین هم پیغامی دیگر از این شرکت به مشتریانش است؛ با این مضمون که ما به آنچه که می گوییم عمل می کنیم. یکی از این گام های عملی تامین قطعات مورد نیاز همزمان با تامین خطوط تولید است که از تولید ابتدای اولین محصول در دستور کار گروه بهمن قرار گرفته است.به نظر می رسد این گونه عوامل است که باعث شده بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته که ارزیابی کلی رضایتمندی مشتریان را بر عهده دارد تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن با امتیاز بیش از ۸۵۰ رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن
افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن

مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با بالاترین استاندارهای جهانی در محیطی آرام وپاک، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای استقرار مشتریان ساخته شده است. از دیگر مواردی که می توان به عنوان یک وجه متمایز کننده به آن نگاه کرد برطرف کردن دغدغه بسیاری از خانواده ها با در نظر گرفتن محیطی امن برای کوکان است. ضمن اینکه در این مرکز مشتریان می توانند از خدمات کافی شاپ مستقر در این مرکز استفاده کنند.
از دیگر نکات بسیار مهم که گروه بهمن همزمان با افتتاح این مرکز به مشتریانش ارائه می دهد احترام به وقت وارزش گذاشتن به وقت آنان است. این گروه با افزایش آموزش ها به پرسنل مطابق با استانداردهای جهانی برای جلوگیری از هر رفت زمان مشتری و همچنین دریافت چگونگی خدمات و مشخص شدن نیازها پیش از ورود مشتری یک مشاور در اختیار آنان قرار می دهد که از ابتدا تا اتمام کار در کنار مشتری حضور دارد.این مشاوره علاوه بر جلوگیری از ایجاد صف وصرف زمان برای دریافت نوبت، علاوه بر تعیین تاریخ دریافت خدمات با بررسی های فنی موارد مورد نظر را به مشتری می گوید .مشتری نیز می داند که از هنگام ورود باید در کنار چه کسی باشد و چه کاری قرار است برای او انجام شود. بنابراین علاوه بر اطمینان خاطری که به دست می آید احساس مهم بودن برای شرکت نیز به درستی به او منتقل شده وهمچنین می تواند براساس برنامه ای که از پیش گروه بهمن برای او درنظر گرفته است بتواند برای پرداختن به سایر امور برنامه ریزی کند. در واقع افتتاح این مرکز علاوه بر ارائه به روز ترین خدمات به نظر می رسد که سر آغاز شروع رقابتی جدید در زمینه خدمات پس از فروش که گروه بهمن در حال حاظر پرچمدار آن شده است.

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.