شرایط فروش محصولات سایپا – مرداد ماه 1402

شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد
شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش پنج محصول خود را برای مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، متقاضیانی که در مرحله دوم عرضه خودروها در سامانه یکپارچه مشمول دریافت محصولات سایپا گردیده اند میتوانند از امروز با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت سایپا و مطابق جدول ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه جهت خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، ساینا اس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان بهار ۱۴۰۳ و جهت آن دسته از متقاضیان خرید خودرو کوییک آر دنده ای که اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ پیامک به ایشان ارسال میگردد ، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

لازم به ذکر است جهت خودرو کوییک آر دنده ای ، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس با گیربکس اتوماتیک امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

نام خودروپیش پرداخت (تومان)زمان تحویل
کوییک پلاس اتوماتیک۱۶۳,۵۵۹,۵۰۰فروردین الی خرداد ۱۴۰۳
کوییک آر پلاس اتوماتیک۱۶۹،۲۵۸،۰۰۰فروردین الی خرداد ۱۴۰۳
ساینا اس اتوماتیک۱۶۵,۴۸۲,۰۰۰فروردین الی خرداد ۱۴۰۳
ساینا اس۱۲۴,۳۶۳,۰۰۰فروردین الی خرداد ۱۴۰۳
کوییک آر دنده ای۱۳۰,۵۰۰,۰۰۰اسفند ۱۴۰۲ – خرداد ۱۴۰۳

آرشیو شرایط فروش سایپا

مرداد ۱۴۰۲ – منقضی شده

نام خودروپیش پرداخت (تومان)
کوییک آر۱۳۰,۵۰۰,۰۰۰
ساینا S۱۲۴،۳۶۳،۰۰۰

شرایط فروش کوییک R و ساینا اس برای منتخبین دومین مرحله از سامانه یکپارچه خرید خودرو اعلام شد. متقاضیان این شرایط فروش با اولویت زمستان ۱۴۰۲ که در تاریخ دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ برای ایشان پیامک ارسال شده است، می توانند از روز سه شنبه ۳ام مرداد ماه به مدت سه روز برای تکمیل ثبت نام و واریز مبلغ پیش پرداخت خود به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

شرایط فروش سایپا – تیر ماه ۱۴۰۲

متقاضیان حائز شرایطی که در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به پیش ثبت نام محصولات اقدام نموده و خودروی انتخابی ایشان ساینا اتوماتیک، کوییک اتوماتیک و کوییک آر اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲ تایید شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

۳.۹ امتیاز از ۳۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.