مدیرعامل سایپا: تمام شاهین ها فراخوان می شوند

مدیرعامل سایپا: تمام شاهین ها فراخوان می شوند
مدیرعامل سایپا: تمام شاهین ها فراخوان می شوند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شب گذشته در برنامه تلویزیونی شبکه خبر اعلام کرد که برای ارتقای کیفیت شاهین پروژه هایی تعریف شده است و در دست انجام است. به گفته وی در حال حاضر با نصب عایق های جدید، مشکل نفوذ صدای بیش از حد به کابین شاهین حل شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمدعلی تیموری که از هفت ماه قبل به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب شده است، اعلام کرد که در مدیریت قبلی و در هنگام عرضه شاهین عجله شده و برخی اصول کیفی نادیده گرفته شده است. تیموری با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، مشکل نفوذ صدای بیش از حد به کابین شاهین حل شده و با نصب عایق های جدید، صدای کمتری از پیشرانه به اتاق این سدان منتقل می شود، گفت: «پروژه های ارتقای کیفیت برای شاهین ادامه دارد و از این پس هم پیش از عرضه محصولات جدید دقت بیشتری را به خرج می دهیم. به عنوان مثال فعلاً عجله ای برای عرضه آریا نداریم و زمانی که در مورد کیفیت آن اطمینان حاصل کنیم، آن را به فروش می رسانیم».

مجری این برنامه از مدیرعامل سایپا پرسید که “آیا برای حل مشکل نفوذ صدا به کابین شاهین، برای مشتریان قبلی هم برنامه ای داری؟» و تیموری در پاسخ بیان کرد: «بزودی تمام خودروهای شاهین فراخوان می شوند و مشکل نفوذ صدای آن ها حل خواهد شد. قطعاً هر پروژه کیفی را در خط تولید پیاده سازی کنیم، برای مشتریان قبلی هم به صورت فراخوان انجام خواهیم داد».

در حال حاضر ده ها هزار دستگاه سایپا شاهین در تیپ G دنده ای در جاده های کشور تردد می کنند و باید ببینیم که آیا این وعده مدیرعامل سایپا عملی می شود یا خیر. بر اساس صحبت محمدعلی تیموری در برنامه زنده ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، باید تمام شاهین های قبلی به عایق های جدید مجهز شوند و مشکلشان حل گردد.

غزال شیخ زاده

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.