مشخصات و قیمت پژو پارس سفارشی ELX اعلام شد

مشخصات و قیمت پژو پارس سفارشی ELX اعلام شد
مشخصات و قیمت پژو پارس سفارشی ELX اعلام شد

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو تولید پژو پارس سفارشی ELX را با دو پیشرانه آغاز کرده است. در حال حاضر قیمت این سدان آپشنال به مشتریان اعلام شده و برخی حواله داران محصولات ایران خودرو می توانند تا از طرح تبدیل برای خرید پارس سفارشی ELX استفاده کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی پارس سفارشی ELX

پژو پارس سفارشی ELX با دو پیشرانه TU5 و XU7 پلاس قابل خریداری است. نسخه TU5 پارس سفارشی ELX به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. در نسخه XU7 پلاس پارس سفارشی از پیشرانه ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ ارتقا یافته استفاده شده که توان ۹۷ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتن متر را دارد. جعبه دنده این سدان همچنان از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

مدیران 777 مدیران 777

امکانات پارس سفارشی ELX

پارس ELX سفارشی با دو پیشرانه عرضه می شود و نسخه TU5 آن تا حدی در بحث امکانات نسبت به نسخه XU7 پلاس کامل تر است. در هر دو تیپ پژو پارس سفارشی ELX امکاناتی مانند رینگ آلومینیومی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران، آینه های تاشو برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، شیشه های عقب دودی، کاسه چراغ تیره عقب، بلوتوث، دو کیسه هوا، پشتی صندلی های برقی و… مجهز است. در پارس ELX سفارشی با پیشرانه TU5 نیز کروز کنترل هم به صورت استاندارد دیده می شود.

تفاوت های ظاهری پارس ELX جدید با نسخه های دیگر

پارس سفارشی ELX مانند نمونه های ELX قدیمی به چراغ های تیره عقب و چراغ سوم ترمز سقفی مجهز است. همچنین در بخش کابین نمایشگر لمسی در کنسول مرکزی خودرو دیده می شود و سوییچ بانک روی داشبورد نیز تغییر کرده است. تغییر ساختار دسته راهنما و برف پاککن، غربیلک فرمان، جلو آمپر و اضافه شده شیشه های دودی عقب از جمله ویژگی های ظاهری دو تیپ پژو پارس سفارشی ELX است.

قیمت پارس سفارشی ELX

در حال حاضر قیمت تیپ TU5 پارس سفارشی ELX اعلام شده و بدیهی است که نسخه XU7 پلاس این خودرو قیمت کمتری را خواهد داشت. همچنین قیمت پارس LX سفارشی (پارس TU5 دنده ای) که برخی ویژگی ها مانند ترمز دیسکی عقب به آن بازگشته است، ۱۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در کارخانه اعلام شده است.

نام خودروقیمت کارخانه (تومان)
پژو پارس سفارشی ELX با پیشرانه ۱.۶ لیتری۲۱۰.۵۰۰.۰۰۰

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی: علیرضا پاداش / اسب بخار

مشخصات فنی پژو پارس سفارشی ELX چیست؟

پارس سفارشی ELX با دو پیشرانه TU5 و XU7 پلاس قابل خریداری است. نسخه TU5 پارس سفارشی ELX به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. در نسخه XU7 پلاس پارس سفارشی از پیشرانه ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ ارتقا یافته استفاده شده که توان ۹۷ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتن متر را دارد. جعبه دنده این سدان همچنان از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

امکانات پژو پارس سفارشی ELX در چه سطحی است؟

در هر دو تیپ پارس سفارشی ELX امکاناتی مانند رینگ آلومینیومی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران، آینه های تاشو برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، شیشه های عقب دودی، کاسه چراغ تیره عقب، بلوتوث، دو کیسه هوا، پشتی صندلی های برقی و… مجهز است. در پارس ELX سفارشی با پیشرانه TU5 نیز کروز کنترل هم به صورت استاندارد دیده می شود.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX چقدر است؟

پارس سفارشی ELX با پیشرانه TU5 و جعبه دنده دستی قیمت ۲۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در کارخانه ایران خودرو دارد.

۲.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.