نیسان سیلفی های وارداتی به گمرک ایران رسیدند

نیسان سیلفی هیبرید گمرک
نیسان سیلفی هیبرید گمرک

به تازگی تصاویری به دستمان رسیده که نشان می دهد نیسان سیلفی های هیبرید وارداتی وارد گمرک ایران شده اند و در حال تخلیه از کشتی ها اند.

مدیران 777 مدیران 777

طبق تصاویری ارسالی مشخص شده که محموله نیسان سیلفی های وارداتی به گمرک ایران رسیده و در حال تخلیه است. از این رو بالاخره شاهد حضور تعداد قابل توجهی از اولین نیسان های وارداتی به کشور هستیم تا در نهایت پس از معرفی مدعیان مختلف واردات این برند ژاپنی، یکی از محصولات نیسان یعنی سیلفی هیبرید به صورت جدی و با تعدادی زیاد در خاک ایران روئیت شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

همان طور که می دانید در حال حاضر ۷ مدعی برای واردات نیسان وجود دارد که از میان این ۷ شرکت، بهمن موتور به طور کلی این موضوع را تکذیب کرده. ۶ شرکت دیگر اما هنوز هم آماده اند تا با محصولات وارداتی نیسان در سامانه حضور یابند و عرضه را آغاز کنند.

از میان وارد کنندگان نیسان، فقط دو شرکت نامی خودرو و آمیتیس گستر نگاه پیشگام قصد آوردن سیلفی هیبرید به ایران را داشته اند و حالا نیز تعداد قابل توجهی از این مدل وارد شده است. به این ترتیب می توان گفت نیسان سیلفی هایی که در گمرک دیده شده اند یا مربوط به نامی خودرو اند و یا مربوط به آمیتیس گستر.

البته با توجه به خبر چند روز قبل اسب بخار مبنی بر اخذ مجوز استاندارد سیلفی هیبرید توسط شرکت آمیتیس گستر، احتمالاً محموله ای که در حال حاضر در گمرک ایران تخلیه می شود مربوط به این وارد کننده است.

بیشتر بخوانید : نیسان سیلفی هیبرید استاندارد گرفت/آمیتیس گستر، هفتمین مدعی واردات نیسان

به هر حال باید منتظر بمانیم تا یکی از ۶ مدعی واردات نیسان به ایران رسماً اعلام کند که سیلفی های حاضر در گمرک مربوط به آن شرکت است و در ادامه کاتالوگ رسمی خودرو و برنامه های عرضه منتشر شود.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی

سیلفی وارداتی آمیتیس گستر هم مانند نسخه وارداتی نامی خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این پیشرانه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار دهد. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها اند.

نیسان سیلفی
۴.۱ امتیاز از ۲۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.