نیسان سیلفی هیبرید استاندارد گرفت/آمیتیس گستر، هفتمین مدعی واردات نیسان

سیلفی هیبرید آمیتیس گستر
سیلفی هیبرید آمیتیس گستر

نیسان سیلفی هیبرید جدیدترین خودرویی است که مجوز استاندارد رسمی خود را دریافت کرده. این خودرو قرار است توسط شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام به ایران وارد شود.

مدیران 777 مدیران 777

داستان مدعیان وارد کننده محصولات برند نیسان تمامی ندارد و حالا پس از ارسال تصویر مجوز استاندارد سیلفی هیبرید توسط یکی از مخاطبان اسب بخار، مشخص شد که شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام هم قصد واردات این برند محبوب ژاپنی به ایران را دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نیسان سیلفی

از میان ۷ مدعی وارد کننده نیسان، تا به این جای کار بهمن موتور قویاً حضور محصولات این برند در میان وارداتی های BM Cars را تکذیب کرده. به این ترتیب حالا شرکت های معین خودرو اروند، پارس خودرو، نامی خودرو، پارس ساتر هوشمند، جهان نوین آریا و آمیتیس گستر، در مجموع ۶ شرکت، آماده واردات محصولات نیسان اند.

حالا هم عکسی از مجوز رسمی نیسان سیلفی هیبرید به دستمان رسیده که نشان می دهد شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام که در گذشته قصد داشت با نامی خودرو و پارس ساتر هوشمند در جهت واردات محصولات نیسان همکاری کند، تصمیم گرفته تا شخصاً اقدام به واردات کند.

در حال حاضر این شرکت موفق شده تا مجوز استاندارد رسمی نیسان سیلفی هیبرید را از سازمان استاندارد اخذ کند. به این ترتیب در آینده ای نزدیک باید منتظر حضور این سدان جذاب و زیبای ژاپنی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی باشیم.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی

سیلفی وارداتی آمیتیس گستر هم مانند نسخه وارداتی نامی خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این پیشرانه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار دهد. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها اند.

نیسان سیلفی
۴ امتیاز از ۱۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.