قیمت کلوت مکث موتور در بازار آزاد مشخص شد

قیمت کلوت مکث موتور در بازار آزاد
قیمت کلوت مکث موتور در بازار آزاد

فروش پیکاپ کلوت مکث موتور روز دوشنبه این هفته مورخ هشتم آذر ماه سال جاری به صورت اینترنتی و با قیمت قطعی ۷۹۹ میلیون تومان صورت پذیرفت. این پیکاپ دو دیفرانسیل که از جمله خودرو های توانمند در زمینه آفرود نیز در بازار ایران به شمار می‌آید، قرار است تا با موعد تحویل یک ماهه به مشتریان تحویل گردد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با نگاهی به معدود آگهی های منتشر شده از این خودرو در سایت های خرید و فروش خودرو، در می یابیم که دلالان از هم اکنون برای این پیکاپ تازه وارد دندان تیز کرده و قیمت هایی در حدود ۸۹۰ الی ۹۱۰ میلیون تومان را برای فروش بازار آزاد آن در نظر گرفته اند.
لازم به ذکر است که در زمینه خودرو های کار و تجاری، پیکاپ کلوت مکث موتور توانست رکورد تکمیل ظرفیت فروش تنها ظرف یک ساعت را به نام خود به ثبت برساند.
کلوت از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ( از سری پیشرانه های ۴k22 نسل چهارم میتسوبیشی ) با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر به همراه یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ساختار انتقال قدرت دو دیفرانسیل بهره می‌گیرد.
پیکاپ کلوت مکث موتور به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب مجهز است و سامانه ABS و EBD و CBS بر روی آن فعال است. همچنین سامانه کنترل پایداری الکتریکی در پیکاپ کلوت دیده می شود.
صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی و… از جمله امکانات مکث کلوت است.

مدیران 777 مدیران 777

رضا فراهانی صفرآبادی

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

مشخصات فنی پیکاپ کلوت چیست؟

این خودروی دو دیفرانسیل به پیشرانه ۲۴۰۰ سی سی توربوشارژ مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می نماید. این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد.  جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده و برخی جزئیات فنی آن متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است.

قیمت مصوب کلوت مکث موتور چقدر است؟

این خودرو در اولین مرحله با قیمت قطعی ۷۹۹ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روز کاری به فروش رسید.

رقبای کلوت در بازار چه پیکاپ هایی هستند؟

از رقبای مطرح این خودرو در بازار می توان به پیکاپ جک T8، فوتون تونلند و آمیکو آسنا اشاره نمود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.