مشخصات ، قیمت و امکانات پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد

پیکاپ کلوت مکث موتور معرفی شد مشخصات و امکانات
پیکاپ کلوت مکث موتور معرفی شد مشخصات و امکانات

ابتدای هفته جاری شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه جدید گروه صنعتی ماموت، پیکاپ کلوت را به صورت رسمی معرفی کرد. این خودرو قرار است تا از آذر ۱۴۰۰ به صورت فروش فوری در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. در حال حاضر مشخصات ، امکانات و محدوده قیمتی این پیکاپ اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شرکت مکث موتور که به عنوان بال آسیایی ماموت خودرو معرفی شده است، به تازگی تولید و مونتاژ پیکاپ کلوت را آغاز نموده و می خواهد تا در هفته های آتی فروش رسمی این خودرو را با قیمتی کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان آغاز کند. مکث کلوت نسخه ایرانیزه و تقویت شده دایون V5 است که گفته می شود در اوایل سال ۱۴۰۱، داخلی سازی این خودرو به ۲۰ درصد خواهد رسید.

مشخصات فنی کلوت مکث موتور :

کلوت یک پیکاپ دو دیفرانسیل متوسط است و ساختار اتاق مستقل از شاسی را دارد. این خودرو به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد و از سری پیشرانه ۴K22 به حساب می آید. جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده و برخی جزئیات فنی آن متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است. همچنین ضریب خروجی دیفرانسیل این پیکاپ جدید نیز متفاوت نسبت به سایر نسخه های نصب شده در دایون V5 است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

این پیکاپ جرم خالص ۱۹۲۰ کیلوگرم را دارد و می تواند یک تن بار را با خود حمل کند. همچنین فضای بار کلوت بیشترین عمق را نسبت به رقبا دارد.

امکانات مکث کلوت :

پیکاپ کلوت مکث موتور به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب مجهز است. ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه ای و ترمزهای جلو از نوع دیسکی بوده و سامانه ABS و EBD و CBS بر روی آن فعال است. همچنین سامانه کنترل پایداری الکتریکی در پیکاپ کلوت دیده می شود.

صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی و… از جمله امکانات مکث کلوت است.

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

پیکاپ مکث کلوت چه قوای محرکه ای دارد؟

این خودروی دو دیفرانسیل به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد و از سری پیشرانه ۴K22 به حساب می آید. جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده و برخی جزئیات فنی آن متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است.

امکانات پیکاپ کلوت مکث موتور چیست؟

صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… از جمله امکانات پیکاپ کلوت است.

عرضه و قیمت مکث کلوت چگونه خواهد بود؟

مکث موتور می خواهد تا پیکاپ کلوت را با قیمتی کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان در آذر ۱۴۰۰ به فروش برساند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.