آیا منوچهر منطقی وزیر صمت می شود؟

آیا منوچهر منطقی وزیر صمت می شود؟
آیا منوچهر منطقی وزیر صمت می شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که برخی افراد با نفوذ منوچهر منطقی را به عنوان وزیر بعدی صمت (صنعت، معدن و تجارت) پیشنهاد داده اند. طی چند وقت اخیر در مورد استیضاح و یا استعفا سید رضا فاطمی امین، وزیر فعلی صمت، در محافل خودرویی صحبت های زیادی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با وجود دستاوردهای قابل دفاع فاطمی امین در وزارت صمت، اما همچنان برخی انتقادها به فعالیت های او وارد است و به همین دلیل، برخی نمایندگان مجلس عملکرد چند وقت اخیر وزیر صمت را نادرست و دور از وعده های او می دانند.

مدیران 777 مدیران 777

افزایش تولید خودرو، کاهش تعهدات معوق، کاهش خودروهای دارای کسری در پارکینگ خودروسازان، افزایش گارانتی خودروهای داخلی، تلاش برای احیای واردات خودرو و… از جمله دستاوردهای خوب سید رضا فاطمی امین در حوزه صنعت خودرو به حساب می آید. اما از سویی برخی کارشناسان و تصمیم گیران معتقد هستند که حداقل در بحث صنعت خودرو، وزیر صمت نتوانسته تا به برنامه های خود نزدیک شود و گاهی وعده های دور از واقعیتی را به مردم و نمایندگان مجلس داده است.

با این حال نباید فراموش کرد که فاطمی امین هم حامیانی در بدنه دولت و مجلس دارد و بدیهی است که اگر بتواند وعده هایی مانند حذف قرعه کشی برای خرید خودرو و واردات خودرو سواری را اجرایی کند و از سویی ثبات قیمتی را در بازار خودرو ایجاد نماید، می تواند تا حمایت عمومی و رسانه ای را به دست آورد.

در حال حاضر منوچهر منطقی در جایگاه معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت فعالیت می کند و در رزومه کاری خود مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی سازمان صنایع هوایی، رئیس مرکز ملی فضایی ایران، دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و… را دارد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.