عرضه کراس اوورهای لوکس و دو دیفرانسیل توسط گروه خودروسازی کرمان

عرضه کراس اوورهای لوکس و دو دیفرانسیل توسط گروه خودروسازی کرمان
عرضه کراس اوورهای لوکس و دو دیفرانسیل توسط گروه خودروسازی کرمان

گروه خودروسازی کرمان خودرو که بزرگترین مجموعه خودروساز بخش خصوصی کشور شناخته می شود و زیرساخت های گسترده ای را در سطح کشور دارد، برنامه دارد تا با نشان های تجاری زیرشاخه خود سبد محصولاتش را برای سال ۱۴۰۲ کامل کند و کراس اوورهای جدیدی را به بازار عرضه کند. در حال حاضر حضور یک کراس اوور برقی لوکس و یک کراس اوور ۷ نفره دو دیفرانسیل در این گروه خودروسازی قطعی شده و قرار است تا در نیمه اول سال آینده، خودروهای به روزتری به جمع تولیدات این هلدینگ اضافه شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در سال آینده کرمان موتور به عنوان شاخص ترین عضو گروه خودروسازی کرمان برنامه عرضه کراس اوورهای جدیدی را با همکاری کمپانی جک و سهول دارد. همچنین قرار است تا نمونه جدید از سدان J4 به عنوان خودروی استراتیژیک کرمان موتور به خط تولید اضافه شود. شرکت خودروسازان بم هم که سابقه فعالیت با نشان های تجاری فولکس واگن، جیلی و… را دارد، می خواهد تا در ابتدای سال آینده بک X3 پرو را به عنوان یک کراس اوور شهری به بازار عرضه کند. در حال حاضر فرایند تجهیز خط تولید برای این خودروی جدید آغاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شرکت نوین ماهان ( نبکا ) که یکی از زیرمجموعه های جدید گروه خودروسازی کرمان خودرو است و در زمینه خودروهای برقی فعالیت می کند، برنامه دارد تا کراس اوور لوکس اسکای ول ET5 را به عنوان یک محصول برقی به خط تولید خود بیاورد. در چند وقت گذشته تست های فنی این خودرو در کشور انجام شده و در حال حاضر، نبکا به دنبال تجهیز خط تولید برای آغاز مونتاژ این کراس اوور برقی است. برای سرعت بخشیدن به این پروژه شرکت مکو گروه مپنا هم به میدان آمده و قرار است تا زیرساخت های عرضه این خودروی تمام برقی را در کشور ایجاد کند.

یکی دیگر از محصولات گروه خودروسازی کرمان خودرو برای سال ۱۴۰۲، یک کراس اوور دو دیفرانسیل است. این خودرو به عنوان اولین شاسی بلند هفت نفره و دو دیفرانسیل این گروه خودروسازی خصوصی شناخته می شود و قرار است تا در جایگاه یک خودروی لوکس و نیمه خودران به بازار بیاید. با توجه به برنامه ریزی های گروه خودروسازی کرمان، نمونه ایرانیزه ix7 با نام KX7 بزودی در یکی از شرکت های زیرمجموعه تولید می شود. در حال حاضر تولید آزمایشی KX7 در گروه خودروسازی کرمان خودرو آغاز شده است و گفته می شود که بزودی تولید انبوه این خودرو در منطقه تجاری ارگ جدید آغاز خواهد شد.

کراس اوور KX7 نمونه ایرانیزه ix7 بوده و به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDI مجهز است. این خودرو قدرت ۲۳۰ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر دارد و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT، توان را به چهار چرخ این خودرو می رساند. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اتوماتیک، تابلوخوان، هداپ، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بی سیم تلفن همراه، تهویه اتوماتیک سه کاناله، نورپردای کابین، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی و انتقال قدرت به چرخ ها، تریم داخلی چرم، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه و… از جمله امکانات KX7 گروه خودروسازی کرمان خودرو است.

۴.۲ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.