فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو انجام داده اند، منتشر شد

فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو انجام داده اند، منتشر شد
فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو انجام داده اند، منتشر شد

یک منبع آگاه به خبرنگار اسب بخار اعلام کرد که تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ده شرکت واردکننده ثبت سفارش نهایی واردات خودرو را انجام داده اند و برنامه دارند تا در هفته های آتی محموله خودروهای ۲۰۲۳ را به ایران بیاورند. از این رو فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو را انجام داده اند، منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر به خاطر شرایط تحریم و مشکلات همکاری مستقیم کمپانی های خارجی با شرکت های ایرانی، آنچنان امکان اعلام طرف های خارجی در دوره جدید واردات خودرو وجود ندارد. اما آنچه که مشخص است، بسیاری از خودروسازان و شرکت های واردکننده قدیمی با شرکای تجاری کره ای، چینی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و… به صورت واسطه ای فعالیت خود را ادامه می دهند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو را انجام داده اند، به شرح زیر است:

ردیفنام شرکت واردکننده
۱سایپا
۲تجارت کرمان
۳کوشا خودرو
۴گروه بهمن
۵ماموت خودرو
۶آرین موتور پویا
۷پارس خودرو
۸پارسیان خودرو مانلی
۹مدیران خودرو
۱۰ایساکو کیش

تا به این لحظه می دانیم که شرکت های فوق و برخی شرکت های دیگر برای واردات محصولات چانگان، زوتی، چری، جتا، داچیا، اشکودا، هیوندای، کیا، سئات، فیات، میتسوبیشی، دانگ فنگ، تویوتا، نیسان و… اقدام کرده اند و احتمال دارد تا در هفته های آتی مراحل ثبت سفارش نهایی را انجام می دهند. تا به این لحظه بخشی از محموله خودروهای وارداتی هیوندای، کیا، چانگان و فیات به ایران رسیده است و نمونه های وارداتی برخی شرکت های دیگر هم در مراکز استاندارد جهت اخذ مجوز شماره گذاری حضور دارند.

۳.۶ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.