کرمان موتور و مدیران خودرو هم به سامانه یکپارچه فروش آمدند

کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش
کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش

 سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو به تازگی اسامی دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور را به فهرست عرضه کنندگان خودرو اضافه کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

روز گذشته بود که اعلام شد شرکت های ایران خودرو، سایپا، صنایع خودروسازی ایلیا، فردا موتور، آرین پارس موتور و مکث موتور در سامانه یکپارچه فروش قرار دارند و مدل خودروها نیز از هر کدام از این شرکت ها اعلام شد. حالا در وب‌سایت سامانه یکپارچه فروش اسامی دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور را هم به لیست شرکت های عرضه کننده اضافه شده اند. این در حالی است که بسیاری از مشتریان به نبود این دو خودروساز در سامانه فروش یکپارچه انتقاد داشتند و حالا این دو خودروساز هم به جمع فروشندگان این سامانه اضافه شده اند. حالا بزرگ ترین غایب این فهرست بهمن موتور باقی می ماند.

محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودرو

کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش
کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش

شرکت کرمان موتور در این فروش یکپارچه با مدل های KMC T8، جک S5، جک S3، KMC J7 و جک J4 حاضر شده و سبد کامل خود را به این طرح فروش آورده است. البته در نظر داشته باشید که مبنای محاسبه قیمت براساس قیمت روز خودروست و باید دید در نهایت، محصولات این شرکت با چه قیمتی به مشتریان خواهد رسید.

محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو

کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش
کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش

مدیران خودرو هم با سبد محصولات دو نشان ام وی ام و فونیکس به این طرح فروش آمده است. از نشان ام وی ام محصولات ام وی ام آریزو ۵ توربو IE، ام وی ام X55 پرو IE و ام وی ام X22 پرو به فهرست خودروها اضافه شده اند و از نشان فونیکس مدل های فونیکس FX پرمیوم، فونیکس آریزو ۶، فونیکس تیگو ۸ پرو، فونیکس تیگو ۷ پرو و فونیکس تیگو ۸ پرو مکس به فهرست عرضه اضافه شده اند. باز هم لازم است اشاره کنیم که این خودروها با قیمت روز به مشتریان تحویل خواهد شد و خودروساز بر مبنای قیمتی که شورای رقابت قرار است برای سال آینده مشخص کند، فروش را انجام می دهد.

طرح فروش یکپارچه عرضه، که گسترده ترین طرح فروش خودرو به حساب می آید، از تاریخ ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۳ اسفند ادامه دارد. این زمانی است که شما افتتاح حساب وکالتی را انجام می دهید وثبت نام اولیه برای شما انجام می شود. سپس با تأیید حساب وکالتی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه ثبت نام برای قرارگیری در فهرست نوبت دهی خودروها انجام خواهد شد. دقت کنید که مبلغ بلوکه شده در حساب وکالتی می بایست ۱۰۰ میلیون تومان باشد و برای طرح عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم بلوکه کردن این مبلغ الزامی است.

نکات مهم دیگر در مورد این ثبت نام

  1. امکان خرید تنها برای یک خودرو میسر است.
  2. امکان ثبت نام برای افرادی که برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده اند وجود ندارد.
  3. ثبت نام مرحله اول در فهرست نوبت دهی هیچ گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی کند و تعهد خودروساز صرفاً براساس قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروساز در مرحله سوم اجرای طرح، شکل می گیرد.
  4. حداقل سن متقاضیان ۱۸ سال است و دارا بودن گواهینامه رانندگی الزامی است.
  5. شرط عدم خرید ۴۸ ماه برای شرکت های ایران خودرو و سایپا و ۲۴ ماهه برای دیگر خودروسازان در این شرایط فروش لحاظ شده است.
  6. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال وجود ندارد.
  7. امکان انتقال امتیاز و صلح حواله وجود ندارد.
  8. فهرست انتظار فروردین ماه اعلام خواهد شد و در این مدت مبلغ باید بلوکه بماند.
  9. پس از اعلام زمان بندی و اولویت دهی، در صورتی که مشتری منصرف شود امکان برداشت وجه فراهم است.
  10. مبنای قیمت خودرو، قیمت روز تحویل آن خواهد بود.
  11. در صورت نداشتن شرایط ثبت نام، خرید در هر مرحله ای که باشد لغو خواهد شد.
۴.۱ امتیاز از ۱۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.