تحویل اولین سری از جتا VS5 و VS7های وارداتی

تحویل جتا VS5 و VS7
تحویل جتا VS5 و VS7

امروز ماموت خودرو طی مراسمی اولین سری از جتا VS5 و VS7های وارداتی را به مشتریان سامانه یکپارچه تحویل داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جتا VS5 و VS7ها را به نوعی می توان اولین و تنها خودروهای وارداتی آلمانی الاصل حال حاضر بازار ایران دانست زیرا در زیر ظاهر چینی آن ها از پلتفرم و مشخصات فنی کاملاً آلمانی استفاده شده است. به این ترتیب دو کراس اوور وارداتی جتا از لحاظ فنی و در بحث استهلاک می توانند انتظارات مشتریان خود را کاملاً برآورده کنند و حس و حال رانندگی خوبی به آن ها ارائه دهند.

حال پس از اتمام مراحل فروش اولیه جتا VS5 و VS7 وارداتی، بالاخره نوبت به تحویل این خودروها به مشتریان رسیده. از این رو ماموت خودرو امروز طی مراسمی مجموعاً بیش از ۱۰۰ دستگاه از این دو کراس اوور چینی آلمانی الاصل را به خریدارانش از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تحویل داد. در حین برگزاری مراسم نیز یکی از مسئولان ماموت خودرو خاطر نشان کرد که تا حدود ۵۰ روز دیگر این شرکت آمادگی تحویل مجموعاً ۵۰۰ دستگاه دیگر از VS5 و VS7 را نیز دارد و تمام تلاش خود را می کند تا به این مهم دست یابد.

در راستای تحویل جتا VS5 و VS7های وارداتی باید شاهد تشکیل آگهی های فروش این دو خودرو در پلتفرم ها و حضورشان در نمایشگاه های خرید و فروش نیز باشیم و ببینیم که چه قیمتی را در بازار آزاد اتخاذ می کنند.

نام خودروجتا VS5جتا VS7
قیمت تمام شده برای خریدار (تومان)۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی جتا VS7 و VS5

این دو خودرو کاملاً از لحاظ فنی یکسان هستند و برای هر دو آن ها از موتور و گیربکس مشابه استفاده شده است. پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ ساخت فولکس واگن و گیربکس ۶ سرعته AT آیسین در نظر گرفته شده برای این دو کراس اوور می تواند ۱۴۸ اسب بخار توان و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.

به طور کلی پلتفرم VS5 و VS7 نیز با هم یکی است و این دو خودرو فقط در امکانات و آپشن های ایمنی و رفاهی با هم متفاوت اند.

۲.۱ امتیاز از ۳۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.