جکو روند جدیدی را در شاسی بلندهای آفرودی ایجاد می کند

شاسی بلندهای آفرودی جکو
شاسی بلندهای آفرودی جکو

در «کنفرانس بین المللی اکوسیستم کاربر جکو»، جکو (JAECOO) با پایبندی به فلسفه ایجاد یک سبک زندگی آفرود متنوع و بی حد و حصر با کاربران خود، آخرین دستاوردهای خود را در ترکیب فرهنگ خارج از جاده با بهره‌گیری از تکنولوژی های سبز به نمایش گذاشت. جکو با استفاده از المان های کلاسیک آفرود در کنار فناوری هوشمند پیشگام، روند جدیدی را در آفرود شهری پیشروی می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


J7 اولین مدل آفرود مودیفای‌شده جکو است که دارای سبک و کیفیت، عملکرد قابل قبول و راحتی است؛ این مدل به طور کامل نیازهای دوگانه کاربران جهانی را برای رفت و آمد شهری و اکتشاف در راه های دور را برآورده می کند.

مدیران 777 مدیران 777

تسخیر مخاطبان با یک زیبایی شناسی تکنولوژیک

J7 با استفاده از خطوط مستقیم فراوان و خطوط مربعی که ترسیم می کند، حسی از پیچیدگی و قدرت را به تصویر می کشد. جلوپنجره J7 از یک آرایه شش ضلعی بزرگ، همراه با چراغ های جلوی LED ماتریسی تیز استفاده می کند که رفتاری جسورانه و پرقدرت را به مخاطب نشان می دهد. نمای کناری خودرو شیک است، با یک خط صعودی که پویایی را نشان می دهد، در حالی که، در نمای عقب خودرو یک چراغ LED با آرایه کریستالی قرار گرفته، که با طراحی جلوپنجره هماهنگ است و قابلیت تشخیص آن را بیش تر می کند. J7 چه در طراحی کلی و چه در طراحی جزییات، زیبایی شناسی «مدرن، جذاب و وحشی» را به وضوح بیان می کند، که این مسئله می تواند شناخت بصری سنتی محصولات آفرودی را زیر و رو کند.

شاسی بلندهای آفرودی جکو
شاسی بلندهای آفرودی جکو

در عصر فناوری هوشمند، مخاطبان مدرن به طور فزاینده ای بر فناوری های پیشرفته تکیه می کنند و به نظر می رسد یک وسیله نقلیه ادغام شده با فناوری های هوشمند پیشرفته، بیش تر با نیازهای سفر آن ها هماهنگ است. با توجه به این روند، J7 به یک سیستم کمک رانندگی هوشمند پیشرفته مجهز شده که دارای ویژگی هایی مانند تشخیص نقطه کور BSD و کروز کنترل یکپارچه ICA است، که به طور قابل توجهی راحتی رانندگی را افزایش می دهد. علاوه بر این، گنجاندن تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 تعامل خودرو و انسان را پویاتر می کند، در حالی که، بلندگوهای SONY و تصویر پانوراما ۵۴۰ درجه تلفیق کاملی از فناوری و تجملات را نشان می دهد و به کاربران حس ارتقا از رانندگی هوشمند به لذت هوشمند را ارائه می دهد.

شهری و در عین حال آفرود؛ J7 روند جدیدی در خودروهای آفرود ایجاد می کند

جذابیت واقعی J7 در قابلیت های استثنایی آن در خارج از جاده نهفته است؛ سیستم هوشمند ARDIS All Road Drive Intelligent» ساخته شده آن، به کنترل هوشمند و کارآمد رانندگی در هفت سناریو، از جمله عبور از شهر، صحرا، کوهستان و آب دست می یابد و عملکرد پایدار و نیرومندی را ارائه می دهد. همچنین J7 مجهز به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ همراه با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه است، که خروجی روان و قدرتمندی را در اختیار کاربران می گذارد و یک سبک زندگی شهری و در عین حال آفرود را ارائه می دهد. علاوه بر این، J7 دارای ۸۰ درصد ترکیب فولادی با استحکام بالا در ساخت خود است که سفتی پیچشی بدنه آن به ۲۳۰۰۰ نیوتن متر بر درجه می رسد. با چنین مشخصاتی، کاملاً تضمین می کند که بدنه خودرو تحت شرایط شدید مختلف بدون تغییر شکل باقی می ماند و ایمنی در آن تضمین شده است که این موضوع به رانندگان اجازه می دهد از آفرود لذت کامل ببرند.

شاسی بلندهای آفرودی جکو
شاسی بلندهای آفرودی جکو

به عنوان یک شاسی بلند آفرود شهری که دارای عملکرد استثنایی و ارزش زیبایی شناختی بالاست، J7 قالب را در طراحی، سیستم های هوشمند و تضمین ایمنی شکسته و سنت های آفرود را به چالش می کشد. در سفرهای آتی ماجراجویانه، J7 به پیشروی در توسعه «خودروهای شاسی بلند شهری با قابلیت آفرود» ادامه می دهد و به سناریوهای متنوع تر و شدیدتر می پردازد، سفرهای جدیدی را آغاز می کند و فرصت ها و شادی بیش تری را برای کاوشگران به ارمغان می آورد.

۵ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.