فروش فوری جک S5 دو لیتری توربو با افزایش قیمت – خرداد 1400

شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 با قیمت جدید خرداد 1400
شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 با قیمت جدید خرداد ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور در شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو افزایش قیمت چند میلیون تومانی را اعمال کرده است.

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو شارژر را اعلام کرده و در این طرح فروش، قیمت این کراس اوور مونتاژی را نسبت به گذشته افزایش داده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در بخشنامه های فروش قبلی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو، قیمت این کراس اوور ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. اما حالا کرمان موتور در شرایط فروش جدید بهای این محصول را ۷۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. با وجود چنین قیمتی برای S5 دو لیتری توربو، احتمال آن بسیار است که جک S5 فیس لیفت با قیمتی فراتر از ۷۵۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کرمان موتور در طرح فروش فوری و اقساطی S5 دو لیتری، موعد تحویل را ۴۵ روز کاری اعلام کرده و ۵۰ درصد بهای خودرو را تسهیلات می دهد. مشتریان باید برای استفاده از این شرایط فروش، مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان را بپردازند و طی ۱۲ یا ۲۴ ماه بازپرداخت تسهیلات لیزینگ خودرومهر آسا را انجام دهند. در فروش اقساطی ۱۲ ماهه نرخ تسهیلات ۱۸ درصد است و در شرایط ۲۴ ماهه، این عدد ۲۱ درصد تعیین شده است. همچنین به ازای هر سه ماه، یک چک از مشتریان دریافت می شود.

در حال حاضر متقاضیان طرح فروش فوری و اقساطی جک S5 می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت کرمان موتور، نسبت به خرید این کراس اوور مونتاژی اقدام کنند.

حتما ببینید: ویدیوی تست و بررسی جک S5 دو لیتری توربو شارژر در اسب بخار

شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 با قیمت جدید خرداد 1400
شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 با قیمت جدید خرداد ۱۴۰۰

معرفی جک S5 اتوماتیک به بهانه آغاز فروش و اقساطی این محصول:

جک S5 اتوماتیک از سال ۱۳۹۵ وارد بازار کشور شده است. این خودرو یکی از پرفروش ترین کراس اوورها و محصولات تولیدی در شرکت های خودروساز خصوصی است. S5 اتوماتیک با پیشرانه دو لیتری توربو شارژر ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر به بازار ایران آمده و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه هم توان این پیشرانه به چرخ های جلوی جک S5 اتوماتیک می رساند. این خودروی مونتاژی و پرفروش کرمان موتور به ۴ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نمایشگر لمسی با قابلیت نصب نرم افزار، تهویه اتوماتیک دوگانه، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی با حافظه، فرمان کمکی برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، رهیاب ماهواره ای، کامپیوتر سفر، سنسور باد و دما تایرها، آینه های تاشو برقی، چراغ روشنایی در پیچ ها با چرخش فرمان و… مجهز است.

در سال ۱۴۰۰ قرار است تا جک S5 اتوماتیک با فیس لیفت همراه شود و امکاناتی نظیر تریم داخلی دو رنگ، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل و… به آن اضافه شود. همچنین قرار است تا به جای پیشرانه دو لیتری توربو شارژر، از نمونه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر با قدر ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر استفاده شود. این پیشرانه مصرف سوخت کمتری را نسبت به نمونه دو لیتری دارد و از سویی به خاطر تولید گشتاور در دورهای پایین، می تواند شتاب اولیه بهتری را در اختیار این کراس اوور مونتاژی بگذارد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.