قیمت جدید جک S3 برای آبان 1400 اعلام شد + فروش اقساطی

قیمت جدید جک S3 کرمان موتور برای آبان 1400
قیمت جدید جک S3 کرمان موتور برای آبان ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور به تازگی قیمت جدید جک S3 را فروش ۶۰ روزه آبان ۱۴۰۰ اعلام کرده است. در حال حاضر این قیمت برای شرایط فروش جدید این کراس اوور کوچک اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر کرمان موتور قیمت قطعی جک S3 را ۵۲۸ میلیون تومان اعلام کرده است. پیش از این این کراس اوور چینی و مونتاژی با قیمت های ۴۹۹ و ۵۰۹ میلیون تومان برای حواله داران فاکتور می شد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی جک S3 در اسب بخار

قیمت جدید جک S3 کرمان موتور ویژه فروش اقساطی آبان 1400
قیمت جدید جک S3 کرمان موتور ویژه فروش اقساطی آبان ۱۴۰۰

جک S3 یک کراس اوور جمع و جور چینی به حساب می آید و چند سالی است که در کارخانه کرمان موتور به روش CKD تولید و مونتاژ می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور جمع و جور منتقل می شود. دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت تعویض دنده مصنوعی جعبه دنده CVT، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکانات جک S3 به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.