حضور پررنگ ایران در نمایشگاه خودرو مسکو 

حضور ایران در نمایشگاه خودرو مسکو
حضور ایران در نمایشگاه خودرو مسکو

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع‌وابسته با حضور گسترده شرکت‌های خودروسازی ایران و صدها شرکت بین‌المللی در مسکو آغاز به‌کار کرده است. 

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایران پرس: نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی و صنایع‌ وابسته مسکو روز دوشنبه گشایش یافت و «رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت. 
شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران و بیش از ۵۰ شرکت ایرانی تولیدکننده قطعات و لوازم یدکی خودرو با محور صادرات و تولید مشترک خودرو در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی روسیه حضور پررنگ دارند. 
قرار است خودروی تارای اتوماتیک ساخت ایران به روسیه صادر شود. ایران‌خودرو و سایپا دو شرکت بزرگ خودروسازی در ایران آخرین نمونه تولیدی خودرو و نیز شرکت‌های قطعه‌ساز ایرانی جدیدترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مسکو به‌نمایش گذاشتند.   
حضور گسترده شرکتهای ایرانی فعال در صنعت خودروسازی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی و صنایع‌وابسته مسکو، اهمیت و تلاش ایران را برای ورود به بازارهای جدید نشان می‌دهد.  
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی و صنایع‌وابسته مسکو به‌مدت چهار روز (۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) و با حضور ۱۸ کشور و حدود ۶۰۰ شرکت خارجی دایر است.  
«کاظم جلالی»، سفیر ایران در مسکو گفت، حضور گسترده شرکت‌های خودروسازی ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مسکو، نقش مهمی در صادرات خودرو و قطعات آن و نیز گسترش همکاری‌های دو کشور دارد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.