شرایط فروش تارا و پژو 207i – آذر 1401

شرایط فروش تارا و پژو 207i - آذر 1401
شرایط فروش تارا و پژو ۲۰۷i – آذر ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش تارا دنده ای، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته و پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک ۶ سرعته را ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در تاریخ های ۲۳ و ۲۶ آذر ۱۴۰۱ عرضه دو هزار دستگاه تارا و دو هزار دستگاه پژو ۲۰۷i در بورس کالا عرضه خواهد شد. زمان تحویل این خودروها برای ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ اعلام شده است. پیش پرداخت این برنامه فروش در بورس کالا ۲۵ درصد اعلام شده و مشتریان تارا باید در ۲۳ آذر به این بستر فروش مراجعه کنند و متقاضیان پژو ۲۰۷i اتوماتیک جدید هم می توانند در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در بورس کالا ثبت سفارش نمایند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

نام خودرورنگقیمت پایه (تومان)تعداد
تارا دنده اینقره ای تیتانیوم۳۰۹.۵۰۰.۰۰۰۱۵۰
تارا دنده ایمشکی آبنوس۳۰۹.۵۰۰.۰۰۰۴۰۰
تارا دنده ایخاکستری۳۰۹.۵۰۰.۰۰۰۲۵۰
تارا دنده ایسفید۳۰۹.۵۰۰.۰۰۰۴۰۰
تارا اتوماتیکمشکی آبنوس۳۷۶.۰۰۰.۰۰۰۳۰۰
تارا اتوماتیکخاکستری۳۷۶.۰۰۰.۰۰۰۲۰۰
تارا اتوماتیکسفید۳۷۶.۰۰۰.۰۰۰۳۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک شش سرعتهسفید۳۷۴.۵۰۰.۰۰۰۵۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک شش سرعتهمشکی آبنوس۳۷۴.۵۰۰.۰۰۰۳۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک شش سرعته پانوراماسفید۴۰۴.۰۰۰.۰۰۰۷۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک شش سرعته پانورامامشکی آبنوس۴۰۴.۰۰۰.۰۰۰۵۰۰

شرایط فروش تارا و پژو ۲۰۷i در بورس کالا – آذر ۱۴۰۱

در تمامی این خودروها هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی ) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

۳.۹ امتیاز از ۱۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.