شرایط فروش تارا دنده ای – دی 1401

شرایط فروش تارا دنده ای - دی 1401
شرایط فروش تارا دنده ای – دی ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا فروش تارا دنده ای را ویژه دی ۱۴۰۱ آغاز کند. برای همین شرایط عرضه و قیمت پایه این خودرو را در بخشنامه جدید اعلام کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، عرضه تارا دنده ای از ۱۸ دی ۱۴۰۱ در بورس کالا آغاز می شود. زمان تحویل خودروها ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است و قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین ایران خودرو می خواهد تا در این شرایط فروش، رنگ سفید این سدان را عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند. همچنین پیش پرداخت این شرایط فروش، ۵۰ درصد است و متقاضیان باید در نظر داشته باشند که ۱۳ درصد قیمت نهایی معامله باید به صورت جداگانه برای بیمه نامه، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و… پرداخت شود. هزینه های جانبی دیگر هم به صورت ثابت بوده و مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را دارد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی تارا دنده ای در اسب بخار

نام خودرورنگقیمت پایه (تومان)تعداد (دستگاه)تاریخ عرضه
تارا دنده ایسفید۲۵۶.۵۰۰.۰۰۰۲۰۰۰۱۸ دی ۱۴۰۱

تارا دنده ای ایران خودرو به پیشرانه TU5 پلاس و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز است. قدرت ۱۱۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر، توان خروجی تارا دنده ای است که به چرخ های جلو منتقل می شود. فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، رینگ فولادی با قالپاق، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور باد تایرها، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی پارچه ای و… از جمله ویژگی های نسخه دنده دستی تارا است.

۴.۷ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.