آغاز مراسم تولید انبوه جعبه دنده 6 سرعته ایران خودرو با معرفی رانا پلاس جدید

ایران خودرو رانا پلاس جدید 6 دنده دستی پانوراما
ایران خودرو رانا پلاس جدید ۶ دنده دستی پانوراما

دقایقی قبل وزیر صمت و مقامات دولتی در کارخانه نیرو محرکه واقع در شهر صنعتی البرز حاضر شدند و مدیران ارشد این شرکت و گروه صنعتی ایران خودرو دستاوردهای خود را در زمینه سامانه های انتقال قدرت به نمایش گذاشتند. در حاشیه این مراسم نیز رانا پلاس جدید در جایگاه اولین محصول ۶ دنده دستی ایران خودرو معرفی شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این مراسم جعبه دنده های ۶ سرعته دستی پیشرانه های TU5 پلاس، EF7 و TC7 معرفی شدند و همچنین جعبه دنده های AMT و DCT نیرو محرکه نیز به نمایش درآمدند. جعبه دنده بهبود یافته ۵ سرعته، سیستم های ارتقا یافته انتقال قدرت و… از جمله محصولات فنی و جدید شرکت نیرو محرکه و گروه صنعتی ایران خودرو هستند که در مراسم امروز در معرض دید نمایندگان مجلس، مقامات ارشد وزارت صمت و خبرنگاران قرار گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

همچنین در این مراسم رانا پلاس جدید با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و سقف پانوراما برای معرفی آماده شده و قرار است تا در اتمام مراسم ویژگی های کامل این خودرو مشخص شود. پیش از این عنوان می شد که رانا پلاس جدید با گیربکس ۶ دنده و سقف پانوراما، به فرمان کمکی برقی و پیشرانه TU5 پلاس هم مجهز خواهد بود.

عکس ها: حسین دلاور / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.