فروشگاه خودرویی هایپرکار به صورت رسمی افتتاح شد

فروشگاه خودرویی هایپرکار
فروشگاه خودرویی هایپرکار

جمعه گذشته فروشگاه خودرویی هایپرکار با حضور هنرمندانی چون محمدرضا گلزار افتتاح شد.

جمعه گذشته طی مراسمی فروشگاه خودرویی هایپرکار با حضور فعالان صنعت خودرو، رسانه ها و برخی هنرمندان و افراد سرشناس به صورت رسمی افتتاح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، فروشگاه هایپرکار در خیابان مرودشت شهر تهران واقع شده است و این امکان را برای مالکان خودرو فراهم می کند که به صورت مستقیم لوازم یدکی، تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنند. نکته قابل توجه در مورد اجناس ارائه شده در هایپرکار، قیمت و ضمانت نامه آن هاست. قیمت های لوازم یدکی و قطعات موجود در هایپرکار، بهای مصوب کارخانه و شرکت ها بوده و هیچ گونه اختلاف قیمتی با بازار ندارد و در بسیاری موارد، قیمتی کم تر از فروشگاه های دیگر بر روی کالاها درج شده است. روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر اتاق، فیلتر سوخت، باتری، لوازم بدنه خودروهای ایرانی و خارجی، لنت، لوازم تزیینات کابین و بدنه، اکسسوری برندهای ب ام و، بنز، وسپا و… از جمله قطعاتی هستند که در هایپرکار ارائه می شوند. همچنین تایرهای ایرانی و خارجی خودروهای مختلف براساس قیمت مصوب و دولتی در این مجموعه به مشتریان عرضه می شوند.

همچنین در فروشگاه هایپرکار نشان هایی مانند پرشیا خودرو، ستاره ایران، ایران روور، ریزار روور، کویر موتور و… خدمات مختلف فروش و خدمات پس از فروش در معرض عرضه عمومی گذاشته اند. گفته می شود که به زودی بستر خرید اینترنتی نیز برای این فروشگاه خودرویی فراهم خواهد شد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.